4 juli Fly-In BLC Brabantse Luchtvaart Club

mais...

Hé Jaap,

Moet je niet bij t kampvuur zitten daar op Spaarnwoude?
Maak je maar niet sappel om die mais, komt helemaal goed stresskip! ;-)

Greetz,
Frank

hallo frank helaas is mijn standje vorig jaar verregend...... wil dit jaar ook wel weer komen met een uitgebreider produktaanbod en een betere paraplu/parasol en uiteraard weer wat voor de tombola nu me even prepareren voor harsewinkel 2010....

grtz harold rcparts venray

Laatst bewerkt:
als alles goed gaat ben ik zeker van de party, inderdaad heb ik je gesproken in harsewinkel
nu evenb kijken of alles prive lukt,,,,,

Hoi Frank,

Even een vraagje, ik heb je op de beurs hier al over gesproken maar worden verzoeken tot alleenrecht van het veld gehonoreerd og mag iedereen vliegen die dag?

Gr.
Alex

Dat was mijn overweging ook, ik vind het leuk om te komen en mee te doen maar wel als er vlijblijvend gevlogen kan worden. Als er een reserveringslijst komt dan haak ik ook af.........of verander de naam in fly-show, dan kom ik misschien kijken!;)

Daar hebben jullie wel een punt.....!!!!!

Han.

Ps komen doe ik toch wel, daar is het veel teleuk en gezellig voor.

Laatst bewerkt:
nou het is wel duidelijk dat de manier waarop het vorig jaar ging niet is bevallen.

(ik haak ook af als het weer op dezelfde manier gaat zoals vorig jaar)

Laatst bewerkt:
BLC Fly-in 4 juli

Beste mensen,

Van een reserveringslijst waar Alex het over heeft is nooit sprake geweest, en zal ook nooit komen.

Het is vrij vliegen voor iedereen, alleen sommige toestellen kunnen misschien beter even alleen vliegen.
Ik hoop dat jullie het met me eens zijn dat bijv een paradrop niet zo best samen gaat met een snel rondvliegende jet.
Toestellen die ongeveer in het zelfde snelheidsbereik zitten kunnen wat ons betreft prima samen vliegen. Geen enkel punt.

Allen bedankt voor het meedenken, daar leren we alleen maar van.

Greetz,
Frank

Back