Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik volgde het draadje op rcgroups al even en natuurlijk gelijk na verschijnen aangeschaft.
Ook de kleine update opgehaald.
Het ieniemienie FMS EDFje en regelaar zijn net bezorgt.
Een rol Polyair heb ik hier nog liggen (geen ervaring mee).
Nu nog even met wat andere dingen bezig, maar binnenkort wordt de Draken tot leven gewekt.
Vraagje.
Jullie willen tekeningen delen.
Nu zijn sommige betaald.
b.v zon 3d labs model.
Die kun je dan toch onderling delen?
Ik probeer zelf een Gamebird GB1 als schaal indoor 3D model te ontwerpen en te printen. Geen gemakkelijke taak, omdat hier elke gram telt.
![]()
Bekijk bijlage 564064
Bekijk bijlage 564063
SAAB J29 TUNNAN,
Bekijk bijlage 536789
Behalve de 50mm FMS EDF kan men via mail contact ook vragen naar een STL file van een ander merk EDF:https://modelworks.se/product/j29-tunnan/
Groet:Robin
Ik heb de files voor de Tunnan gekocht (zie pag. 10 van dit draadje) en die zit qua bouwwijze weer heel anders in elkaar dan de Draken die ik gebouwd heb. Scharnieren d.m.v. een carbonstaaf was ik nog niet eerder tegengekomen. De manual is ook vrij uitgebreid, maar mist helaas een klein lijstje van wat je, behalve diverse soorten filament (LW-PLA, PLA en - indien gewenst - transparant PLA of PETG voor de canopy) ook nodig hebt: diverse maten carbonstaaf en -pijp: 1mm voor de scharnieren en de positionering van de rompdelen, 3mm voor het stabilo en 5mm voor de vleugel.
Bekijk bijlage 561991
Er zit een foutje in de rechtervleugel, waardoor de onderdelen op de carbonstaaf niet goed uitlijnen. Er komt momenteel (wegens ziekte) geen reactie terug van de ontwerper. Dus maar even niets aan doen.