Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben de trotse eigenaar van een Reely 650 van Conrad.![]()
Super om te lezen dat je een tantalus gaat bouwen, ook voor mij was dat model de deur naar de f3k wereld. heel veel succes daarmee en tot gauw op Terlet!
ik heb sinds kort idd de betreffende kist terug, maar die heb ik meer voor de herinneringente koop zetten gaat met die niet gebeuren
![]()
Hallo Vincent, Jaap en de andere organisatoren van dit geweldige initiatief,
Ik had in post 3 een aantal zaken neergezet waar ik persoonlijk graag wat meer over wilde weten.
Helaas, de pech (kraan) vogel gooit roet in het eten.
Ik ben wederom aan mijn schouder geopereerd en heb behalve nog een flink litteken, een totale rustperiode voorgeschreven gekregen.
Hierdoor kan ik niet aanwezig zijn bij deze Clinic, wat ik erg jammer vind......
Toch zou ik ergens in dit seizoen eens een keer een poging willen doen om eens van het wedstrijdgevoel te proeven.
Ik hoop dat ik ook daar van jullie kennis en ervaring gebruik mag maken.
Mede door het missen van deze Clinic zal ik dan ook weer mogelijk met vragen/onduidelijkheden/onervarenheid zitten.
Het zou dan mooi zijn als iemand mij bij de diverse aspecten op weg kan helpen.
Als ik weer voldoende hersteld ben, probeer ik weer eens een wedstrijd te bezoeken, en tussentijds weer voorzichtig te gaan oefenen.
Ik duim dat jullie op de Clinic net zulk mooi weer zullen hebben als dat het nu is.
@ Vincent, een ideetje voor je 'zonnedans' ?? ......
Heel veel plezier op de Clinic en hopelijk tot ziens op een van de wedstrijden!
Groetjes
Martin
Uiteraard mag je de maten nemen
f3k forever.