2e f3k winterclinic op Terlet

Klopt helemaal! Op het werk werd ik niet begrepen.

Maar fotos, filmpjes en telemetrie grafieken hebben inmiddels hun werk gedaan.

Ik kan iedereen aanraden eerlijk zijn over je verslaving. Dan ben je er maar doorheen en kan je ook eens vertellen wat jij gedaan hebt.

Morgen zijn ze weer aan de beurt, de eerste die vraagt hoe mijn weekend was krijgt de volledige behandeling!

:thumbsup:

En de eerste die het maar een rare hobby vindt vertel ik graag wat ik vind van vissen, golf of bridge....

:hammer:

Super leuk te lezen dat de clinics het gewenste effect geven!
en @ Roger, herkenbaar dat verhaal over het werk...bovendien een 1e symptoom van ernstige verslaving;)
De ,letterlijk, stijgende lijn in je worpen en het sturen wat ik heb gezien bij je laten zien wat je kan bereiken met veel te willen leren en oefenen. Ga vooral zo door!

Uiteraard hoop ik voor alle deelnemers een stijgende lijn in plezier en vliegtijden de komende tijd, mocht dat niet lukken en je hebt vragen, stel ze dan gerust in dit draadje.

Hoi,

Tijdens de clinic heb ik wat opnames gemaakt. Niet alles staat erop maar hopelijk voldoende om mensen nog eens terug te kunnen laten kijken naar de training. Het geluid zuigt een beetje maar het is nog net te verstaan. Ikzelf zal een volgende keer minder hard bléren... 47 minuten F3K uitleg :)

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Herhaling van opgedane kennis is altijd mooi.

@Vincent, je had het over een topic van Tantalus afstellen. Daar zouden we nog meer info uit kunnen halen. Ik kon hem zo niet vinden hier. Zou je misschien even kunnen kijken welk afstel topic dat is? Thanks.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Tijdens de clinic heb ik wat opnames gemaakt. Niet alles staat erop maar hopelijk voldoende om mensen nog eens terug te kunnen laten kijken naar de training. Het geluid zuigt een beetje maar het is nog net te verstaan. Ikzelf zal een volgende keer minder hard bléren...

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Herhaling van opgedane kennis is altijd mooi.

@Vincent, je had het over een topic van Tantalus afstellen. Daar zouden we nog meer info uit kunnen halen. Ik kon hem zo niet vinden hier. Zou je misschien even kunnen kijken welk afstel topic dat is? Thanks.
Dank voor het filmpje. Heb je hier wat aan? http://www.modelbouwforum.nl/index.php?threads/248275/ even terug naar pagina 1

Nog even een tip voor de beginners; binnenkort is er in Belgie de beroemde pingucup. De heeldag gezellig all uppen, lekker iets te eten in het clubhuis op het veld, wellicht weer tonnetje met vuur erbij;) De sfeer is heel relaxed, bij uitstek geschikt om gezellig te vliegen met mede f3k-ers! het draadje hierover is al geopend!

Nog even een tip voor de beginners; binnenkort is er in Belgie de beroemde pingucup. De heeldag gezellig all uppen, lekker iets te eten in het clubhuis op het veld, wellicht weer tonnetje met vuur erbij;) De sfeer is heel relaxed, bij uitstek geschikt om gezellig te vliegen met mede f3k-ers! het draadje hierover is al geopend!

En de taktiek is poepsimpel: niet landen! ( en als dat niet lukt: toch niet als eerste...)
En als dat ook niet lukt, heb je meer tijd om te kletsen...
:thumbsup:

46def7735c59550e97d44fbd16250a80.jpg

Het leek net een skiklasje. Die-hards with a glider[emoji2]

bf91d20fa71be0316885456aec55a0e9.jpg

f8c1bbfacf44c01a8cff3a23aa828fdb.jpg

f31d774a9a810786c6a7afd2a8614755.jpg

Back