2008-wensen

Ik weet dat misschien niet het juiste forumonderdeel is om dit te posten maar ik weet wel dat ik via dit kanaal zeker de juiste mensen bereik: alle mensen die ik dit jaar leerde kennen op RC-gebied.

Ik heb dit jaar RC leren kennen, RC elektro off-road en daarna onroad. Dit gebeurde op een moment dat ik ernstig ziek was en de dingen in mijn leven anders wilde laten lopen (klinkt vreed mushy, I know, maar 't was ècht zo).
Ik heb dit jaar dan ook verschillende nieuwe mensen leren kennen en een paar èchte vrienden gemaakt, allemaal mede via dit forum en meer bepaald de elektro-wagen-rubriek.
Vandaar, vanuit heel diep in mezelf, nen hartgemeende dikke merci en voor 2008 veel plezier en goede gezondheid gewenst.

Ludo

Laatst bewerkt:
oak voe alle outokeirels en andere gasten een gelukkig niewjoar van olle brugeliengen hier op t forum

Stevo

Wensen

Allemaal een ...

LEUK GEZELLIG GEZOND SPORTIEF COMPETATIEF 2008 Toegewenst.

Pieter en Joey Sorber.

Iedereen een mooi 2008 vol van succes en liefdevolle dingen en veel nieuwe fijne herinneringen toegewenst.
En Ludo, Tof man dat je mede door de hobby weer zo enthousiast bent, Ook jij, geniet van 2008.

Groet Robert

Ik wens een nieuwe zender, wat aluminium spul, een snellere motor... :oops:

Oh nee, die andere wens. ;) Allemaal het beste en mooiste voor 2008 (zelf invullen wat en hoe :lol:).

Hallo beste rc vrienden, een gelukkig en gezond 2008 en véél rc plezier toegewenst van Danny Mervielde.(Inderdaad gezondheid is belangrijk Ludo want ook ikzelf ben reeds méér dan vijf jaar ernstig ziek met Fybromyalgie(familieziekte van CVS)) Zag het ook éérst niet méér zitten om de rc verder te doen maar mijn dokters raden me aan toch verder te doen in de mate van het mogelijke. Het is het enige wat ik nog heb. Werken kan ik reeds lange tijd niet méér. Juist op betere dagen mij nog wa amuseren met de rc doet nog echt plezier.

Back