1e wedstrijd 2017 maldens vlak

De 1e NK- wedstrijd van het nieuwe seizoen is in zicht!
Inschrijven kan vanaf nu op de f3k.nl site.
Hier is de link, helaas staat er nog 2016.....;Inschrijfformulier 2016

Op zaterdag 18 februari staat de eerste wedstrijd van het F3K-seizoen 2017 gepland! Dit wordt alweer de 9e keer dat de Nijmeegse Luchtvaart Club (NLC) ons ontvangt op het zweefvliegveld van de NIJAC, het Maldens Vlak. Dus handschoenen aan en vliegen maar!

Hieronder details van deze wedstrijd en de locatie:

Zweefvliegveld "Maldens vlak"

Groesbeekseweg 55a

6581 BJ Malden

Link: Google Maps

Klasse:

F3K volgens sectie 5.8 uit het KNVvL-reglementenboek

Aanvangstijdstip en tijdsschema (onder voorbehoud):

09:00 Invliegen

09:30 Briefing

09:45 Start wedstrijd

16:00 Laatste taak

Het precieze tijdschema wordt ter plaatse bekendgemaakt. Er wordt getracht minimaal 5 ronden te vliegen.
Details wbt. taken, groepen en of de kantine worden later bekend gemaakt op f3k.nl.

Laatst bewerkt:
Is dit een gewone wedstrijd of telt hij ook mee voor het Nederlands kampioenschap?
Dit is een gewone nederlandse wedstrijd die meetelt voor het nederlandse kampioenschap. Of je verprutst 'm, dan is het 1 van je strepers, telt ie weer niet mee voor het kampioenschap. Maar dan heb je altijd nog een gewone nederlandse wedstrijd gehad en die zijn super gezellig. hoe dan ook genoeg reden om mee te vliegen!

Geachte mede piloten,
De 1e wedstrijd komt er alweer vlot aan, nog 1 weekje en het is zover!

Inschrijven kan nog tot uiterlijk woensdag 15 februari 18.00 uur. Het beloofd een leuke wedstrijd te worden en het restaurant is open!

Hopelijk tot Malden!

• Like
Reactions: bgo
Zelfs het weer ziet er goed uit, ook al is dat nog ver weg. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Bij de inschrijving mis ik nog veel bekende namen. Hopelijk komen ze alsnog. Of gaan de meeste naar de pinguïn cup en slaan daarom deze wedstrijd over?
IMG_7384.JPG

Zelfs het weer ziet er goed uit, ook al is dat nog ver weg. Ik heb er in ieder geval veel zin in. Bij de inschrijving mis ik nog veel bekende namen. Hopelijk komen ze alsnog. Of gaan de meeste naar de pinguïn cup en slaan daarom deze wedstrijd over?Bekijk bijlage 234455
Zeker, laten we hopen dat de weerberichten positief blijven! Zoals altijd zal hier vrijdagavond gemeld worden of de omstandigheden voldoende goed zijn om de wedstrijd te vliegen.

Op de Pingucup zijn de nederlanders ruim vertegenwoordigd, maar vooralsnog zijn de Belgen nog in de meerderheid Brian;) Overigens vind ik de Pingucup(hele dag all up) een heel goed evenement voor beginners, laagdrempelig en oergezellig. Eenmaal hier aangestoken acht ik de kans groot dat beginners hierna wel aan 1 of meer van onze wedstrijden deelnemen. Gelukkig kan ik melden dat voor onze 1e wedstrijd inmiddels 20 inschrijvingen binnen zijn. Een mooi aantal ondanks de vroege datum! Erg veel zin aan, via via vernomen dat een hoop piloten nieuwe kisten hebben gekocht en/of gebouwd, een nieuwe Tantalus is tot leven gewekt door Loet, weer nieuwe gezichten erbij en als klap op de vuurpijl 2 voor ons nieuwe wedstrijdlocaties, beide met kantine/restaurant. Kortom f3k komt weer uit de winterslaap en beloofd ons weer een vermakelijk en gezellig seizoen te schenken.

f3k forever!

het restaurant is geopend as zaterdag, aangezien wij maar een halfuur pauze hebben is het verstandig om direct na de briefing je bestelling door te geven. Op die manier kan de uitbater vooruit werken en zorgen dat je lunch klaar is tijdens de pauze.

Back