17 maart 2013 : Introductie & rookiedag Truggy Masters – MVW (Purmerend)

Dat zal toch wel lukken Mario?

Als het te koud is rijd ik met mijn oude Z852. Dus 1 iemand heb je al..

Leukste is wel om een demo met een man of 10 op de baan te geven, dan kunnen ze goed zien hoe je tijdens de kwalificatie een gaatje zoekt om je snelle ronden/tijden te zetten. En hoe smal de baan kan zijn tijdens de start van een finale.

10 man moet wel lukken natuurlijk.
Je moet de rookies niet leren van een gat te laten met de voorligger zoals ik doe. Is er minder plaats voor mij lol.

Als het niet mag van de organisatie moet je gewoon een klein 'foutje' maken zodat je ff stilstaat :p.

Ik heb er zin in heren.
Me uitrusting is compleet. Nu de weetjes nog.
Ben vorg jaar al aardig bezig geweest met afstellen e n het in de soepdraaien van motoren.
Nu gaat het afstellen me wel redelijk af.
Nu wil ik eens leren afstellen hoe een prof dat doet.
Ik hoop zo in te kunnen stromen van rookie naar hobby.
Maar verlopig ben ik nog een rookie
Wel vind ik dat ik mooie spulle heb voor een prutser.:z

Tot zondag

Verdomme weer. Me auto is half ingereden sinds vorig week vrijdag. Had de tijd onderschat met inrijden en tja, werd toen donker en koud. Ben wel benieuwd naar zo'n dag als morgen, maar ik kan niet rijden dan :(

Verdomme weer. Me auto is half ingereden sinds vorig week vrijdag. Had de tijd onderschat met inrijden en tja, werd toen donker en koud. Ben wel benieuwd naar zo'n dag als morgen, maar ik kan niet rijden dan :(

Heb je je wel ingeschreven? Zo ja, onder welke naam?

Overigens gaan we morgen beginnen met treintje rijden, dan gaan we rustig over de baan om de lijnen te leren kennen, tijdens het treintje rijden kan je gewoon je motor inlopen...dan rijden we namelijk rustig over de baan.

Wanneer je ingeschreven staat en je besluit echt niet te komen of te rijden, graag even afmelden via het mailadres sponsor @ truggy.nl

Ja heb me ingeschreven onder Ulric. Ik ben gewoon aanwezig. Hoop niet dat ik een NS of Fyra trein word tijdens treintje rijden :-)

Ja heb me ingeschreven onder Ulric. Ik ben gewoon aanwezig. Hoop niet dat ik een NS of Fyra trein word tijdens treintje rijden :-)

Hulp genoeg aanwezig, je krijgt wel wat assistentie en aanwijzingen bij het inrijden.
Meestal zit er wel een Fyra tussen tijdens het treintje rijden, lol :)

Wat voor motor heb je op je auto zitten?

Lol ik kom morgen met een nieuwe motor, hoop 1 tankje stationair vandaag te doen en de rest morgen!

Gewoon komen, komt wel goed!
Weer ziet er ook al wat beter uit!

Ik rijd ook gewoon met mijn wedstrijdmotor, zolang je hem afsteld dat hij op temp komt zullen er weinig problemen zijn. Ik ben heel de dag beschikbaar voor hulp, wil eventueel zelfs je motortje verder indraaien als jij de cursus volgt... Echter heeft een Force niet zoveel tankjes nodig :)

Ik heb mij dan ook maar ingeschreven :p.

Kom met een ingereden motor en een nieuwe motor. Zullen zien wat de temps zijn ;).

Eerste tankje is erdoor... Ready voor morgen de rest in te rijden :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik rijd ook gewoon met mijn wedstrijdmotor, zolang je hem afsteld dat hij op temp komt zullen er weinig problemen zijn. Ik ben heel de dag beschikbaar voor hulp, wil eventueel zelfs je motortje verder indraaien als jij de cursus volgt... Echter heeft een Force niet zoveel tankjes nodig :)

Mag ik als 'hobby' klasse ook van de hulp gebruik maken? :D

Zal die wel inrijden voor u. Zoals ik mijne eerste OS ingereden heb :cool:.
Ging goed, vraag maar aan Kurt :).

Mijn torretje is al ingereden. Ik moet even van iemand die er goed verstand van heeft leren om mijn clutchbelt te shimmen en mijn gear af te stellen..

Van jou, alex, kurt, Mario ofzo dus, want dit was een best wel duur grapje..

Back