12 & 13 juni 2e F3A-X wedstrijd MVC-Snoopey

Het was een heerlijk weekend geweest. Helaas niets gescoord, maar daar ging ik vanuit.
Wel heb ik weer een paar leuke moves binnen mijn repertoire erbij. (Slipperdeslip) Daar beleef ik eigenlijk nu nog de meeste lol aan. Gewoon een beetje spelen.
Ik blijf hoe dan ook toch een klein kind. Hahahaha

Nu op naar de wedstrijd bij FMS.

Hier nog een videootje, met dank aan Cees Jansen;

_p12b9TUAl8[/media] - alex blokland

Op dit moment is voor mij een extreem drukke tijd aangebroken ivm een deadline ter afronding van mijn studie, waardoor ik nu alle tijd daar in steek, waarschijnlijk zal ik er in Spaarnwoude niet bij zijn helaas.....

Laatst bewerkt door een moderator:

[URL="
- alex blokland[/URL]

Op dit moment is voor mij een extreem drukke tijd aangebroken ivm een deadline ter afronding van mijn studie, waardoor ik nu alle tijd daar in steek, waarschijnlijk zal ik er in Spaarnwoude niet bij zijn helaas.....

Spijtig dat je er niet bent in Spaarnwoude..

Weet je of die video's van mij er ook nog op komen ? :D

Grt.

_p12b9TUAl8[/media] - alex blokland

spijtig, net nu er een top Belgische delegatie op zaterdag ging komen.

Inderdaad zeer spijtig Peter, maar het is voor mij even een bewuste keuze om alles op tijd klaar te krijgen. Het had beter geweest als ik eerder meer tijd in de studie had gestoken, zodat ik nu niet hoef te haasten, maar het is even niet anders:)

Hier nog een volledige versie met harrierlandingkje;

eNlp39G-hKw[/media] - alex blokland 3D

Alexzzz;1723453 Hier nog een volledige versie met harrierlandingkje; [url=[media=youtube zei:
eNlp39G-hKw[/media] - alex blokland 3D[/url]

Uiteraard gaan studies voor, wat betreft die landingen, je mag er trots op zijn dat je het kan, ik kan het niet, maar tijdens wedstrijdvluchten kost je dat punten op alg indruk.

Back