Vorig jaar van iemand gekocht een laser gesneden spanten set van deze prachtige legende.
Daarbij bijna kompleet de Unitracts landing gear, composiet delen ,spinners, tekeningen Cockpit en een boel hout.
Designed by Brian Taylor this Mosquito builds into a very accurate 81” span, 1:8 scale replica of the iconic ‘Mossie’. Designed on well detailed plan sheets, showing working flaps and retracting undercarriage, plus a bomb release, this aircraft is of all wood construction and moulded accessories are available, along with a laser cut wood pack. It is powered by .25 – .40 cu. in. two stroke engines (or equivalent four strokes)
Van een goede vriend heb ik twee identieke OS48 Fs welke het beste passen en zeer betrouwbaar kunnen lopen over het hele gastraject.
Heb ook nog Laser 70 overwogen maar die zijn te groot voor in de kappen.
Het gewicht voorin maakt niet uit daar de Mossie bijna altijd staartlastig uitvalt.
Ga proberen erop te letten alles achter het c.g. zo licht mogelijk te houden, ben benieuwd of me dat lukt?!
Daarbij bijna kompleet de Unitracts landing gear, composiet delen ,spinners, tekeningen Cockpit en een boel hout.
Designed by Brian Taylor this Mosquito builds into a very accurate 81” span, 1:8 scale replica of the iconic ‘Mossie’. Designed on well detailed plan sheets, showing working flaps and retracting undercarriage, plus a bomb release, this aircraft is of all wood construction and moulded accessories are available, along with a laser cut wood pack. It is powered by .25 – .40 cu. in. two stroke engines (or equivalent four strokes)
Van een goede vriend heb ik twee identieke OS48 Fs welke het beste passen en zeer betrouwbaar kunnen lopen over het hele gastraject.
Heb ook nog Laser 70 overwogen maar die zijn te groot voor in de kappen.
Het gewicht voorin maakt niet uit daar de Mossie bijna altijd staartlastig uitvalt.
Ga proberen erop te letten alles achter het c.g. zo licht mogelijk te houden, ben benieuwd of me dat lukt?!
Laatst bewerkt: