Niet om de domper op je feestje te zijn, maar helaas haalt ook een deel van de Top Stock/M-Chassis rijders (wat goedkope chassis' zijn, kunnen we het wel over eens zijn toch?) de wagens uit het buitenland, dus kosten zijn denk ik nog niet eens de hoofdfactor.denk dat de rede dat er minder door stroom naar TW klasse is puur de kosten.
met een tt kom je daar niet mee en de TW auto's kosten in nl gewoon te veel plus zijn de onderdelen niet snel voorhanden.
we kunnen wel alles uit buitenland halen maar dan is de cup snel om zeep want dan trekt Vincent (RHI) zich terug.
als je iets wil doen zou ik de klasse uit elkaar trekken net al vroeger bij de M auto cup
Gr.jasper
Wat wellicht nog meer bepalend is voor rijders om in Top Stock te blijven, is dat het misschien juist wel leuker is ómdat het simpeler is. Geen dagenlang getrain en finetunen om toch leuk mee te kunnen rijden en een goede plek te bemachtigen. (en ik denk persoonlijk dat dit juist bemoedigd moet worden: laat alle beginners maar een keer een wedstrijdje proeven! Goed voor de hobby!)
Mooi documentje van Marten met het solderen van een UBEC, ik zal meteen een voorraad verzorgen van die dingen zodat wie het wil, er makkelijk aan kan komen om te solderen. (al moet ik zeggen dat er weinig 'stock' meer aan is als je dit allemaal moet uitvoeren om een goede ESC te krijgen
