Traxxas SLASH topic

stock diff is open en niet gesealed... zit een zwart vet in, alle vetten kunnen werken (misschien moet je eerst de oude zooi er uit halen), diff sealen kan ook (ik rijd met de FLM sealed diff met hele hele dikke olie) je zou ook gewoon bad horsie difflock of 500k wt olie kunnen gebruiken (heb ik nog wel als je kan wachten tot ik weer in NL ben)
 
@g!nho: Nou volgens mij heeft de heilge koe dat wel he;).
@hackroader: Ik heb geen ezrun 8.5 t, maar een lrp vector k4 8.5t. Ben misschien wel geinstreseert in je ezrun motor maar hebben we het dan wel over wanneer je hem te koop hebt. Trouwens met wat voor vertanding rij jij met je 8.5 t en hoe warm word die?
Volges mij dezelfde als jij nu hebt , een ezrun 4000kv (8.5t).
 
@mlnl13 ik rij nu met 23/86 en hij word denk ik rond de 70-80 graden (als ik doorrij , ik stop meestal wel vroeg genoeg dat ik me vingers niet brand ;)) met dit weer , te warm dus ...
binnenkort even de pinion naar 19 (de zomer komt eraan :rolleyes:). btw , dan was dat alleen rolf ;)

@G!NhO dan is 12 awg ook goed en zul je het nog moeilijk krijgen met het ''in je motor'' proppen ;)
 
Laatst bewerkt:
@mlnl13 ik rij nu met 23/86 en hij word denk ik rond de 70-80 graden (als ik doorrij , ik stop meestal wel vroeg genoeg dat ik me vingers niet brand ;)) met dit weer , te warm dus ...
binnenkort even de pinion naar 19 (de zomer komt eraan :rolleyes:). btw , dan was dat alleen rolf ;)
hmm, ik heb die van mij al een aantal keer zolang doorgereden dat ik mijn vingers verbrand, 1 keer zelfs 1 uur lang op brand je vingers temperatuur. maar nu krijg ik dan eindelijk een temp gun
 
nehh , een vriend van me koopt een ezrun 70A combo met die 550 3500kv motor derin en hij heeft een VXL motor met GM rotor , dan zou hij dus 2 motors hebben en ik koop 1 van die 2 over want ik wil meer snelheid (:yes:) en dan zijn we dus allebei goedkoper uit dan dat we los zouden kopen.

ps , welke van de 2 weten we nog niet , we kijken welke voor mij het beste is en welke voor hem en anders gewoon ''iene miene mutte'' ;)
 
Nu blijven er nog een paar vragen over :p

er is dus niet echt een verschil tussen de verschillende diff oliën (schrijf je dat zo ?) ?

hoe kan je het oude vet er het beste uithalen ?

Is er nog een speciale/goede techniek om het diff open te maken ?

En als laatste ,

Is er een speciale/goede techniek om het nieuwe vet te plaatsen/smeren ?

dat was het :yes:


stock diff is open en niet gesealed... zit een zwart vet in, alle vetten kunnen werken (misschien moet je eerst de oude zooi er uit halen), diff sealen kan ook (ik rijd met de FLM sealed diff met hele hele dikke olie) je zou ook gewoon bad horsie difflock of 500k wt olie kunnen gebruiken (heb ik nog wel als je kan wachten tot ik weer in NL ben)
 
Back
Top