Info van genoemd topic is flink gedateerd.... (en deels achterhaald).
Er lijkt inmiddels een redelijke consensus te bestaan dat je een geheel volle Lipo (4,2V per cel) "zo kort als mogelijk" in die staat moet houden...
Daarbij mag je gerust denken aan uren in plaats van dagen (nog niet te spreken over weken of nog langer...).
Dat wil overigens niet zeggen dat een lipo gelijk kapot gaat hierdoor, maar hij slijt sterker dan wanneer deze bij 3,7 a 3,8V (storage) bewaard wordt.
Elke laad en ontlaadcyclus slijt de lipo een beetje (de inwendige weerstand wordt steeds groter waardoor minder vermogen en sterkere interne opwarming van de cellen).
Kan me voorstellen dat je bij een lichte belasting de achteruitgang niet echt merkt (gaat zeer geleidelijk; elke laad-ontlaad cyclus lever je een beetje in) maar bij bv de EDF's kan dat op een gegeven moment het verschil zijn tussen gemakkelijk loskomen van gras en niet meer loskomen... en dat merk je wel...

Er zijn nog wat factoren die een (nog grotere) rol spelen zoals niet te ver leegvliegen (niet beneden 3,7V onbelast) en de cellen niet te heet te laten worden (>60 graden), maar ook de lipo's niet zwaar te belasten of snelladen (>1 a 2C) als de accu nog koud is (< 20-25 graden).
Al die factoren spelen een rol bij de slijtage van de lipo. Wil je er lang plezier van hebben dan zul je ze met zorg moeten behandelen.
Lang verhaal maar het antwoord op de vraag is dus; bij voorkeur een volle accu ontladen na thuiskomst maar als je 1 a 2 dagen erna weer zou gaan vliegen kun je dat nalaten omdat ook die ontlaad-laadcyclus weer een beetje slijtage geeft. Dan is het een beetje lood om oud ijzer; slijtage door het vol wegleggen tegenover de slijtage van het ontladen en opnieuw laden.
Voor nog meer goede info;
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?1767093-Battery-Load-Test-Comparisons
In dit topic is meer dan 10 jaar objectieve test ervaring terug te vinden met zeer veel verschillende lipo's.
Interessante video in dit verband;