pompebled
Forum veteraan
Banggood houdt opruiming en m'n instructeur vroeg of ik niet nóg een vliegtuig had (nadat ik weer schade had gevlogen met m'n Fusion), dus deze laten aanrukken:
https://www.banggood.com/CK-Wing-EP...=2635&p=T00517756132201409SN&cur_warehouse=CZ
Behalve twee video's van Andrew Newton was er weinig over te vinden, maar hij was er niet ontevreden over.
Ik heb een aantal van zijn opmerkingen als aanleiding voor een paar aanpassingen genomen.
Vanwege mijn Tinnitus moet een vliegtuig zo stil mogelijk zijn, anders heb ik na verloop van tijd last, dus de motor verder van de romp gezet om proplawaai tegen de achterzijde van de romp te reduceren:
Onder en boven zitten er dunne kunststof platen op de romp, die aan de achterzijde de motorbevestiging vast houden. Alles zit gelijmd met UHU Por.
Stalen boutjes in nylon standoffs:
Voor de betere flow, het gat opgevuld met een schuimklos:
De motor is een reserve van mijn Tricopter een Emax RSII 1600Kv, die trekken daar op 3S een 8 x 4,5" prop in de rondte, dus ééntje zou met een kleinere prop deze vliegende vleugel ook wel vooruit moeten krijgen, hoop ik.
Van de volgende stap moet de lijm eerst drogen, morgen verder.
Groeten, Jan.
https://www.banggood.com/CK-Wing-EP...=2635&p=T00517756132201409SN&cur_warehouse=CZ
Behalve twee video's van Andrew Newton was er weinig over te vinden, maar hij was er niet ontevreden over.
Ik heb een aantal van zijn opmerkingen als aanleiding voor een paar aanpassingen genomen.
Vanwege mijn Tinnitus moet een vliegtuig zo stil mogelijk zijn, anders heb ik na verloop van tijd last, dus de motor verder van de romp gezet om proplawaai tegen de achterzijde van de romp te reduceren:
Onder en boven zitten er dunne kunststof platen op de romp, die aan de achterzijde de motorbevestiging vast houden. Alles zit gelijmd met UHU Por.
Stalen boutjes in nylon standoffs:
Voor de betere flow, het gat opgevuld met een schuimklos:
De motor is een reserve van mijn Tricopter een Emax RSII 1600Kv, die trekken daar op 3S een 8 x 4,5" prop in de rondte, dus ééntje zou met een kleinere prop deze vliegende vleugel ook wel vooruit moeten krijgen, hoop ik.
Van de volgende stap moet de lijm eerst drogen, morgen verder.
Groeten, Jan.