Door drukte met werk, gedoe met de Yak en de Extra en wat dingetjes voor de club is het even rustig geweest.
Wel had ik afgelopen vrijdag even de tijd om naar onze Sint-Kruis-Brugse vrienden te gaan voor wat boodschapjes...
4x 6kg voor de ailerons en 20kg voor elevator en rudder, Overkilling the living hell out of it, daar heb je dan weer LiPo's voor...
Helaas was het vlees zwak en moet er nu ook nog een indoor-unit in mekaar gelijmd gaan worden...
Vanavond heb ik weer eens wat tijd gevonden.
Tijd voor het vleugelmiddenstuk.
Door mijn akkefietje met het motorschot heb ik nu een avondje staan meten... De vleugels moeten hier met 0.75 graden tegenaan gaan komen.
In mijn dromen vannacht ben ik nog aan het nameten denk ik.
Het is nu wel recht waar het recht moet en een beetje scheef waar het een beetje scheef moet...
Grappig, bij het bekijken van de preview zie ik dat er nog wat mist, morgen nog even doen.
Heeft er trouwens nog iemand een goeie tip om Uhu Hart van vingers af te krijgen?
Ik doe het nu met schuurpapier maar ben een beetje bang dat als de politie mij een keer tegen houdt ze denken dat ik een ernstig misdrijf aan het plannen ben en in voorbereiding daarop alvast mijn vingerafdrukken aan het wegschuren ben... #houdtzichevenkeurigaandesnelheidslimiet