Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
klopt, is alweer de eerste TC van Belgie geloof ik
maar zoals Madhouse melde is er door MRC speciaal de Tamiya Topstock klaase eenmalig toegevoegd aan de MRC-Cup wedstrijd wat dan weer een leuke training is voor de eerste TC van 22 Februari
As we speak ben ik mijn TT-02 in orde aan het maken voor de 18e bij MRC. Ik ben nog het e.e.a. aan het shimmen en ik ga een 27t pinion monteren op aanraden van een aantal mensen.
Mijn 2015 auto blijf gewoon de TT-01 met slechts enkel modificaties wleke volgens het regelement (2014) zijn toegestaan
wel ga ik met een nieuwe body rijden en wel deze
de #51395 Corolla Axio apr GT
hier is hij zoals het moet gaan worden maar nu is hij nog blank
deze body lig veel lager dan de BMW M3 EVO30 waar ik in 2014 mee reed
zijn eerste optreden op de baan zal hij pas tijdens de eerst TC op 22 Februari maken bij MRC
Ik heb tb 04 pro 2 staan om de TC mee te rijden in de TW klasse. De lowerdeck is FRP, wat niet is toegestaan. Als ik de lowerdeck vervang voor de plastic versie (51552) dan kan ik gewoon inschrijven toch?
In reglement van vorig jaar staat geen carbon of frp chassis in de tw klasse. Neem aan dat dat gewoon weer een regel wordt voor 2015.
Dus is vervangen dan voldoende?
ik denk als beginner (zoals ik) mag je blij zijn dat de body het einde van het seizoen haalt....
de echt goede rijders doe natuurlijk langer met een body (mits ze niet te veel eerste jaars rijders (zoals ik dus) tegen komen..... :zon
maar ja een nieuw jaar dus nieuwe sponsor contracten dus andere livery toch.....
@Ericjooo: helaas kan hij niet lager hij zit al op de laagste stand (alleen achterzijde kan nog iets lager maar dan word die lager dan de voorzijde)
Ik heb op mijn eerste race vorig jaar bij MRM een kap gemold, met de tweede kap rijd ik nu nog steeds. Ik heb wel een nieuwe omdat die beter zou zijn en ik hem mooier vind, maar nodig is het eigenlijk niet.
Ik denk en hoop dat er wat verwarring is betreft de frp-chassis delen.
Wil zelf graag ook met een tb04 meedoen die is voorzien van een badkuip chassis (versterkt/reinforced zoals tamiya opgeeft). het uitsluiten van de carbon/frp delen slaat volgens mij echt op het vervangen van het badkuip-chassis door vlakke carbon/frp platen. Uit het tijdperk ta01 weet ik nog dat tamiya een optioneel chassis had voor de ta01 dat werd verkocht als frp-chassis.
Het badkuipje werd dan vervangen door vlakke chassis delen die enigszins op carbon moesten lijken.
Wellicht dat Michael Lepelaar of iemand van de organisatie hier even definitief antwoord op kan geven.
Ik denk dat als de regels (net even nagelezen in het 2014 boekje) explicitiet zowel koolstof als frp uitsluiten, dat gewust gekozen is. Dus zolang er niet-frp onderdelen in de standaard kits zitten, zullen deze frp upgrades niet toegestaan zijn. Het staat er duidlijk, geen ruimte voor interpretaties.
Wat zie ik hier mooie TT's langs komen. Zelf in het bezit van een TT-01E BMW 318i stw.
Ik ben geinteresseerd in de top stock klasse en wil misschien wel meedoen, maar inmiddels het forum afgespeurd maar kan niet echt vinden hoe, wat wanneer etc.
Wel heb ik het reglement van 2014 gevonden dus e.e.a. is al duidelijk.
Is er een bepaalde site of pagina waar alle informatie over tamiya cup 2015 is samen gebracht?