Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

even snel een vraagje (heb geen tijd voor nieuwe discussie),
heb bij een winkel lipos bestellt, en krijg te horen, dat ze morgen of overmorgen binnen zijn,
nu een week later hoor ik, dat ze pas vanaf 10 juli binnen komen,
wel al betaalt.
Moet ik dabei blijven of kan ik geld terug vragen?
Sorry, en dank voor de antwort
 
Nou, normaal is het zo dat je alleen kunt bestellen op een site, als ze de spullen op voorraad hebben

Wil je dan toch iets wat niet op voorraad is, moeten ze bestellen en dan spreek je wat af

Blijkt dat ze een voorraadprobleempje hebben, kunnen ze alsnog wat met je afspreken
Kijk, dat ze eerst zeggen dat het een dag duurt, en pas na een week melden dat het nog een maand duurt is niet netjes.
Aan jou of je ergens anders gaat bestellen, en je geld terug gaat vragen (dat kan)

Maar alles in overleg
Bel ze ff op
Zij zitten vaak vast aan toeleveranciers en dergelijke, soms komt het voor dat alles bij 1 levering net ff fout loopt...
 
Gefeliciteerd met je aanschaf, ben nieuwsgierig wat je nu weer op de kop getikt hebt (hoe doe je dat toch? iedere paar maanden een andere heli....)

Groet, Bert

Van de 3 heli's zijn er twee de Huggie 500 en de Schweizer. Dus het aantal blijft eigenelijk constant. Een er uit, de ander er in. Eigenlijk moet de Schweizer nog weg, en Huggie die vlieg ik total loss; Dan wel de grond in of en wat uiteraard de voorkeur heeft: helemaal op vliegen en dan op de kast :) Nieuwe koppeling is binnen dus Huggie zit komende week weer in elkaar!

Ik vind het opbouwen, afstellen en sleutelen misschien wel leuker dan het helivliegen zelf. Daarom bevalt Huggie waarschijnlijk zo goed whahaha :rolleyes: En als een heli qua vliegen geen uitdaging bied is het vrijwel direct exit. ( ja de Cobra was een uitdaging maar vond het eigenlijk zonde om mee te vliegen, en het sleutelen er aan was weer geweldig en heerlijk oldschool!)

Een ding weet ik zeker: Jij vind de nieuwe aanwinst denk ik spuuglelijk :cool:

Zal em zondag wel even meenemen als de weergoden positief gestemd zijn!
 
Maar alles in overleg
Bel ze ff op
Zij zitten vaak vast aan toeleveranciers en dergelijke, soms komt het voor dat alles bij 1 levering net ff fout loopt...

:DBedankt Student, zal met hun praten en zeggen, dat het niet nettjes is,
en misschien dan toch wachten, ben ongedultig in zo dingen.
 
Nou, hehe, eindelijk ging die K-wind eens liggen....

Heb gelijk maar 6 packs ( x 7.5 minuut is 45 minuten sticktime) achter elkaar leeggevlogen. Uiteraard met de nieuweling, de EC 135.

Vliegt goed, al duurde het een tijdje voor ik in de gaten had wat er aan de hand was, waarom kleine wijzigingen in de afstellingen geen effect leken te hebben: in de zender stond tuimelschijfverdraaiing gede-activeerd en dan kun je toetsen wat je wilt.... :D

Staart voelt nog wat vreemd aan, en dat leid nog wel eens tot wat apart gedrag in bochten, maar het word steeds beter, en ik krijg steeds beter in de gaten wat wel en niet kan met dit systeem.

Ziet er fantastisch uit in de lucht.

Groet, Bert
 
Tenminste een die is gevlogen, misschien ga ik ook nog even ...

nee, toch wat laat, maar jammer, er gaat geen wind
 
Vandaag was de perfecte dag om te sleutelen en een heli weer vliegklaar te maken. Helaas ging de wind te laat liggen anders had ik nog wat rondjes gedaan met de Schweizer.
 
heb gisteravond m'n extra 300 weer aan de praat gekregen :D
het weer is zo goed vandaag na al dat regenweer, dat m'n laders overuren draaien :)
 
Vanavond weer wat rondjes met de Schweizer en wat testvluchten met de 3,6m zwever gedaan. Was weer een gezellig avondjes vliegen samen met Bert en club genoot Johnny.

Morgen komen als het goed is wat klein spul binnen voor de Henseleit en daarna weer verder met de Hughes 500 in te elkaar zetten met de nieuwe koppeling :)

Het to do lijstje is groot genoeg momenteel!
 
Vanavond weer wat rondjes met de Schweizer en wat testvluchten met de 3,6m zwever gedaan. Was weer een gezellig avondjes vliegen samen met Bert en club genoot Johnny.

:eek: het is echt veel te doen 't huis met bouwen,
maar vandaag was het vlieg-weer:
T Rex 450 1/2 uur buiten vliegen,
(ik ben bezig met alle helis de expo naar 0 te krijgen, dat gaat steets beter, en snel, ik moet echt niet bang voor zijn, en op de hekservo een grootere arm gezet voor snellere uitslaag gaat goed)
:cool:en ook de Benzinetrainer was weer in de lucht,
hij vliegt echt een categorie apart
 
heb gisteravond m'n extra 300 weer aan de praat gekregen :D
het weer is zo goed vandaag na al dat regenweer, dat m'n laders overuren draaien :)
over laders gesproken.. ik heb een flinke deuk in me portemenee opgelopen:D
IMG-20120619-WA0010.jpg


http://s512.photobucket.com/albums/t328/silentjuh/?action=view&current=IMG-20120620-WA0000.jpg
en deze ook nog..www.handelsondernemingveenstra.nl >> BML-231
als ik me ouwe gitaar en wii verkoop kan ik nog wat setjes accus halen, maar die verkoop gaat niet zo snel haha xD
 
Laatst bewerkt:
Weet ik nu ook niet,
heb zelf een Graupner Ultramat met ingebouwt voeding,
brengt met ingebouwt voeding rond150 watt
en met externer voeding 500 watt,
dats de verschill
(bij voeding kan je veel geld betalen, moet niet,
ben op zoek met een PC dealer voor een goedkoop voeding,
hoort weer van mij)
 
Voor zover ik weet zijn er geen zware laders die je rechtstreeks op het 230v net kan hangen... heb je toch afhankelijk van het type lader een 12v of 24v voeding nodig...
 
Weet ik nu ook niet,
heb zelf een Graupner Ultramat met ingebouwt voeding,
brengt met ingebouwt voeding rond150 watt
en met externer voeding 500 watt,
dats de verschill
(bij voeding kan je veel geld betalen, moet niet,
ben op zoek met een PC dealer voor een goedkoop voeding,
hoort weer van mij)
ik maakte maar een grapje, je hebt wel een voeding nodig, ik heb ook die voeding uit mijn vorige post gekocht;)
 
Back
Top