E-REVO topic

En daarom zeg ik als wat meer ervaren persoon, dat je met een revo op 6s brokken gaat maken.
Koop de revo eerst eens ( koop 2e hands, daar heb je het geld al voor ) en koop daarna 4x 2s accu's.
Dat is echt alles wat je nodig hebt, ik gebruik mijn 3s accu's ook zelden tot nooit!
Ok, maar kan ik dan niet netzo goed een brushless setje op mijn stampede zetten? Samen met een 2s accu?
 
full



ik rijd dus ook 2x 3 S
tot nu toe heeft de auto het al een minuut of 5 volgehouden

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan je assen te zien zat er gewoon al speling in en heb je gewoon pech gehad
Pas nog onroad gereden met 6s op een skatebaan. geen problemen gehad, op de wheeliebar na dan.
 
Ja dat kan, dus nu weer ontopic met de e-revo?
iemand nog gereden van de week?

Mijne staat weer in offroad stand tot ik weer eens tijd heb.
Aan het weer ligt het niet iig.8-)


Ben gisteren nog ff wezen rijden na me nieuwe chassis en bulkhead centerdiff en rpm truetracks gemonteerd te hebben. Het is toch ff wennen zon centerdiff. Minder acceleratie maar veeeeel betere contrOle. Zometeen weer ff rijden denk
 
full



ik rijd dus ook 2x 3 S
tot nu toe heeft de auto het al een minuut of 5 volgehouden

full

Op 6s moet je echt je banden plakken anders krijgen je Assen en diffs teveel op hun ballen stalen assen doe het bij mij echt perfect rijd veel op 6s. Maar 6s staat voor brokken!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ze zijn nu los, tapen en dichtklappen en opnieuw lijmen.
Zijn toch goede allround banden, als ze getaped zijn.

We reden vorige week bij Rc nitroteam mijn maat op die banden en ik oP harakiri's maar dan merk je het verschil wel hoor die banden veren teveel in waardoor je onstabiel word. Maar plakken is een must!!
 
Ik ben al een paar dagen bezig om info op te zoeken over lipo's....
Volgende keer op de logische plaats kijken Micheel, het accu- en laadtechniek-subforum, bovenaan staat de LiPo FAQ permanent vastgepind:
Wat is een lipo en hoe gebruik je die.

Voor spelen met serie- en parallel-accu's, aantal handige gereedschapjes, waaronder multiple choice plaatjes, errug duidelijk en verhelderend (toevoegen aan favorieten!)
R/C Calculations
-> electrical
-> LiPo pack wiring

En kijk ook naar de andere pagina's onder het electrical menu, zeeeeeer nuttig voor alle (hinthint) elektro-rijders, -vaarders en -vliegers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We reden vorige week bij Rc nitroteam mijn maat op die banden en ik oP harakiri's maar dan merk je het verschil wel hoor die banden veren teveel in waardoor je onstabiel word. Maar plakken is een must!!

Er zijn idd altijd betere banden, zelf wil ik nog steeds badlands hebben.
onroad kunnen de stock banden best een hoop hebben, ondanks ze best sticky zijn.
 
band WAS gelijmd maar die kwam los onder het rijden.
en inderdaad is die nu getaped en weer gelijmd.
stalen assen komen er ook op maar dan moet er eerst weer wat weg.
anders krijg ik hier een beetje mot denk ik
 
Zo heb de revo weer eens in de auto geladen, vanavond nog ff rijden samen met een flux. Alleen nog bedenken waar, misschien ff de duinen in.
 
die orginele banden zijn inderdaad minder moet maar eens kijken bij traxxas onderdelen(b.v. pk-racing) en dan de traxxas respons tire pro ff checken
die zijn een stuk fijner en dit zijn disc velgen dit is wel zo fijn in het zand en met het springen.
 
Volgende keer op de logische plaats kijken Micheel, het accu- en laadtechniek-subforum, bovenaan staat de LiPo FAQ permanent vastgepind:
Wat is een lipo en hoe gebruik je die.

Voor spelen met serie- en parallel-accu's, aantal handige gereedschapjes, waaronder multiple choice plaatjes, errug duidelijk en verhelderend (toevoegen aan favorieten!)
R/C Calculations
-> electrical
-> LiPo pack wiring

En kijk ook naar de andere pagina's onder het electrical menu, zeeeeeer nuttig voor alle (hinthint) elektro-rijders, -vaarders en -vliegers.
bedankt:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo mede ERBErs,

(Neem aan dat ik hier goed ben).
Sinds kort in het bezit van een ERBE met 2x 2S lipo's.
Vraag, heb sinds twee dagen problemen met de wagen. Het begon met, na het remmen "pakt ie soms op" en wil in de achteruit gaan rijden. Ook hoor je de motor "trekken" (achteruit).
Vandaag ook weer het zelfde met het trekken, maar nu doet de achteruit het 8 van de 10 keer niet meer. Als ie dan achteruit gaat is het natuurlijk volgas. Kan dan wel weer gewoon remmen en ook vooruit. Kan verder gewoon met de wagen rijden.

Hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegt om een oplossing te kunnen krijgen.

(De zender en de ontvanger zijn nieuw en de ERBE 2e hands).

Alvast mijn dank voor een reactie.

Groet,

Wiggy
 
Back
Top