Hé daar,
hallo
is iedereen er nog
?
Na een pauze sinds Mei deze week weer lekker aan de gang met de Meteor hij moet in April vliegklaar zijn
en dat gaat prima lukken als alles zo door gaat,
De ECU's, start displays en alle connectoren zijn opgebouwd als één unit op de vleugel:
d'r zat natuurlijk wel weer het nodige soldeer werk aan:
En voor de luchtaansluiting ook netjes een vijfvoudig stekkerblok gemaakt
twee plaatjes triplex, gaatjes erin, 5 connectortjes erin, druppie CA lijm en klaar!)
De JetCAT start interfaces zijn zodanig gemonteerd;
dat als de romp eroverheengeplaatst is ze makkelijk toegankelijk zijn door de cockpit;
Alle aansluitingen zijn in principe toegankelijk door de cockpit, zowel tanken, perslucht, alle schakelaars en stekkerverbindingen;
er zijn dus bijna geen extra luiken nodig, alleen 2 stuks om bij de plug te kunnen:
En nu kan de radioplaat verder ingedeeld worden:
gaat lekker weer lekker vlot met een weekje vrij,
gr.
Frank
hallo
is iedereen er nog

Na een pauze sinds Mei deze week weer lekker aan de gang met de Meteor hij moet in April vliegklaar zijn
en dat gaat prima lukken als alles zo door gaat,
De ECU's, start displays en alle connectoren zijn opgebouwd als één unit op de vleugel:

d'r zat natuurlijk wel weer het nodige soldeer werk aan:

En voor de luchtaansluiting ook netjes een vijfvoudig stekkerblok gemaakt
twee plaatjes triplex, gaatjes erin, 5 connectortjes erin, druppie CA lijm en klaar!)

De JetCAT start interfaces zijn zodanig gemonteerd;

dat als de romp eroverheengeplaatst is ze makkelijk toegankelijk zijn door de cockpit;


Alle aansluitingen zijn in principe toegankelijk door de cockpit, zowel tanken, perslucht, alle schakelaars en stekkerverbindingen;
er zijn dus bijna geen extra luiken nodig, alleen 2 stuks om bij de plug te kunnen:

En nu kan de radioplaat verder ingedeeld worden:

gaat lekker weer lekker vlot met een weekje vrij,
gr.
Frank