jan brilman
Forum veteraan
Welke foto bedoel je eigenlijk?

Op de derde foto van post nr. 218 staat rechts naast jouw favoriet
een werkelijk toppunt van wansmaak, in groen, geel en blauw. :shock:
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welke foto bedoel je eigenlijk?
Op de derde foto van post nr. 218 staat rechts naast jouw favoriet
een werkelijk toppunt van wansmaak, in groen, geel en blauw. :shock:
jan.
Het meest opvallende aan de racer is de maat van de prop.
Ik zou wel eens willen weten hoe dat onder de kap in elkaar zit.
Vooral die grote diameter maakt de foto's heel realistisch.
Edit, Moki 150 dus. mooi dat die zo'n grote prop kan draaien.
Weathering mis ik niet echt, want de full size racers hebben dat ook nooit. Die krijgen veel TLC.
ziet er niet gek uit
maar zou hem wel ombouwen naar electronice ontsteking
wat kost dit blokje
en past i binnen je kap
je kan ook voor de nieuwe 110 cc dl motor gaan
maar of ze de kwalitijd al goed hebben weel ik niet zeker
ik ken maar 1 d l vlieger die er erg goed te spreken over is
maar de verdere berichten wisolen
ik dacht eerst ook dat dl weer een andere naam voor sv was maar dat blijk niet zo te zijn
ik heb zo een s v 100 liggen die ga ik eerst maar is testen op de pits
Hoi Patrick,
Ik was afgelopen zaterdag ook in Oss, prachtige kist he die grote Corsair.
Ik stond er echt bij te watertanden toch zeker van die Moki motor.
Ik ben ook aan een corsair bezig ( top flite ) en ik heb een Zenoha 62 cc liggen.
Deze moet zeker voldoen om deze kist de lucht in te krijgen.
Hij is nog redelijk betaalbaar, wel heb ik er de nieuwste ontsteking voor gekocht bij Toni Clark, voor een rustigere loop en betere start.
Ik heb de zenoha voorzien van een 3 kamer Pitts uitlaat van Toni clark.
Bij onze club mag je namelijk niet meer dan 80 DB maken.
Is jou Corsair zwaarder dan de Top Flite ???
Hallo,
Zaterdag ben ik nog in Oss geweest naar de schaalmeeting.
Ik vond het echt de moeite waard om te kijken.
Ik ben nog steeds druk rond aan het neuzen naar een motor voor mijn Corsair.
Nu kwam ik de volgende motor tegen.
Fuji Imvac BT-86 86cc Gas Twin Cylinder.
![]()
Graag wat meningen en ervaring over deze motor.(als deze er zijn tenminste...)
Gr Patrick
Link van Jan Brilman in een ander draadje:
Canopy Rails for Warbirds
Groeten
Hoi,
Deze site had ik al gevonden,zijn er nog meerdere die rails leveren?
Mvg Patrick
ziet er niet gek uit
maar zou hem wel ombouwen naar electronice ontsteking
wat kost dit blokje
en past i binnen je kap
je kan ook voor de nieuwe 110 cc dl motor gaan
maar of ze de kwalitijd al goed hebben weel ik niet zeker
ik ken maar 1 d l vlieger die er erg goed te spreken over is
maar de verdere berichten wisolen
ik dacht eerst ook dat dl weer een andere naam voor sv was maar dat blijk niet zo te zijn
ik heb zo een s v 100 liggen die ga ik eerst maar is testen op de pits