Hallo, ik ben aan het kijken om een lichtbalk aan te kopen voor mijn Mercedes Actros, (Pearl-blue). Heb al overal gekeken maar volgens mee zijn deze te groot voor op mijn dak te zetten. Heb er gevonden van 128mm, 113mm, 66mm enz... Ook op Lesu terecht gekomen en deze is 70mm, maar heeft iemand er de nodige ervaring mee? Welke afmeting van balk zou ik er opzetten om mooi te zijn, dus niet te groot, of te klein? Hebben jullie nog andere ideetjes, voorstellen of merken waar ik nog verder kan gaan kijken? Liefst ook een zo mooi mogelijk afgewerkte balk, dus niet te rechthoekig en ook de steunen zo goed mogelijk weggewerkt. Ook te bedienen via de ontvanger. Oh ja, de prijs ook zo laag mogelijk natuurlijk. Alvast bedankt voor de reactie(s). Mvg Frankie.
Deze heeft hele mooie, https://www.schmidt-teknik-hobby.dk/index-engelsk.html. Voldoet aan al je eisen, behalve één, goedkoop.
Goedkoop is vaak duur koop, geef liever iets meer uit voor een goede zwaailampbalk en kwaliteit. Zwaailampbalken zijn er in vele soorten en maten, zelf heb ik er eentje van Pistenking oranje - 159,-. De website die Fred geeft heeft mooie zwaailampbalken en kwaliteit maar daar betaal je ook voor.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik wil wel geld geven aan iets degelijk, maar een gezond evenwicht is natuurlijk beter. Heeft iemand ervaring met de lichtbalk van LESU. Deze is volgens mij, het mooiste qua afmetingen (68x20x5,2 mm) dacht ik, maar qua model is dat minder en zijn er mooier, volgens mij. Als deze naar kwaliteit toe goed is, is de keuze iets sneller gemaakt.
68mm breed op een Tamiya cabine is wel een beetje klein. Je zult toch eerder naar 120mm breed of zo. Kijk even op Alie, zoekterm rc zwaailicht kom je er ook een aantal tegen.