Zuiderzeebotter 1:20

Na weer een scratch verslag gelezen te hebben begin ik me toch af te vragen hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
Ik weet van tekening en gewoon doen maar toch.....
Ik heb al moeite met een bouwdoos :-)
Maar dit is weer zo gaaf om te volgen.
Dus ik sta ik ook bij jou in de volg stand

@Flying Scotsman, Henk, wij zijn maar import Drenthen, al wonen we hier alweer 7 jaar met veel plezier tussen de “echte” Drenthen. Maar bescheidenheid siert de mens luidt toch het spreekwoord? Maar dank voor je complimenten hoor, dat wordt ook wel gewaardeerd. Ik blijf mijn best doen. Vraag me toch soms af hoe ik zo’n verslag leuker kan maken voor de gewaardeerde lezers?

CDE7CB2F-E844-4C41-9B97-4D5C51AE36CA.jpeg
E7252D56-5183-48A3-947E-C16B7D0E1194.jpeg
Ok nou dan maar weer een paar foto’s. Vandaag aan één zijde de 2e plank van het vlak pasgemaakt en gelijmd. Nu bezig met de andere. Op de foto ben ik bezig de ronding en de scheluwte erin te buigen boven een verfbrander. Voorst een foto waarop zichtbaar is wat er is gelijmd.

Op die schaal moet je wel met grof geschut aan de gang. En het eiken is inderdaad ook erg mooi voor deze schaal. Vind het wel wat hebben.
Het is je dus gelukt om op marktplaats iets te vinden. Ik had ook geluk. Ik kon een salontafel van massief kersenhout krijgen. Het blad is 110x110x3 cm. Onderstel is ook nog flink wat aan kersen. 15 euro er daar kwam hij het ook nog eens voor brengen. Want het was in de buurt en in mijn autootje paste het niet.
Succes met buigen. Vooral zo doorgaan met je verslag. Mooi om te zien hoe jij je handelingen uitvoert.

Back