De laatste update is al weer een week geleden, en dat ging ook nog niet over het bootje, dus nu even een kleinigheidje.
Ik heb naar het voorbeeld van
@pietsan een paar grommertjes gemaakt, alleen ze moesten wat kleiner worden als diegene die Piet op zijn schip had zitten, bij mij is de totale grootte 4 millimeter, onder de loep lijken ze ook nog op grommers

Verder ben ik met de fok bezig, even een foto over de kwaliteit van het vastgezette lijketouw ( door Artesania) dit waren steken op een afstand van een ruime centimeter, dus dat leek nergens naar.
Ik ben begonnen om het touw zelf opnieuw vast te zetten, omdat ik ook een stukje van de bovenkant van het zeil afknippen wou, om in het goede model te komen ( voor zover mogelijk ).
Ik zal de steekjes mu wel wat te dicht bij elkaar hebben zitten, maar dat zijn details.
De update is niet heel groot, omdat ik deze onzin allemaal onder de loep moet doen, omdat ik het niet zo heel goed zie op dat donkere zeiltje
Het lijketouw zit intussen vast, en er zitten een paar grommertjes op het zeil, op plaatsen waar een oog moest komen met een metalen ring in het oog. Daar gebruik ik de grommertjes voor.
Nu eerst wat extra grommers maken, die komen straks nog op de positie van de pijlen op de volgende foto.
Dit was het voor deze keer, iedereen veel plezier gewenst met zijn hobby.