Zondag op SBS 6 om 16:25, 1e Redbull Airrace ;)

idd dat lijkt me wl gaaf pikzwart met vlammen erop (beetje hot rod idee) 8) maar ja daar zal frank wel iets te nuchter voor zijn :P kistje speciaal voor hem maken dikke pk's zo licht mogelijk dat ie ook nog eens kan hoeveren :P

m.v.g. Dennis

mdegans zei:
Maar dit was toch niet zo gevaarlijk, of was dit een ander evenement :D :D

13.jpg
[/url]

he waar was dit? zo te zien is dit op katendrecht international airport. genomen..

groet,

vincent

Stel je eens voor als er wel iets had gebeurd, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest en had je voor de toekomst naar een opendag van de luchtmacht, of andere van dit soort evenementen kunnen fluiten.

Dus we moeten dit soort evenementen niet meer houden, om te zorgen dat we ze in de toekomst wel kunnen houden. That does not make sense? :?
Voor zover te zien is er bij dit evenement alles aan gedaan om de risico's te beperken, en om bij de meest waarschijnlijke doemscenario's het publiek te vrijwaren van deelname aan de ramp. Meer dan dat moet je er niet van verwachten... je kan het risico echt niet tot nul terugbrengen.

Als als als als als als,..........
Bestaat niet.
Volgens mij staan de beste stuurlui aan wal.
Lettterlijk en figuurlijk.

Vond het super.

Han.

Als bestaat wel degelijk Han... Want ALS er iemand kwaad had gewild, dan waren 700.000 mensen op de oever van de Maas het ideale 'soft target' geweest om er in een keer een boel te raken. Om maar een voorbeeld te noemen, want ook een dwaas met vuurpijlen kan genoeg schade aanrichten. Ik schaar mijzelf zeker niet onder de categorie 'betere stuurlui' en ik stond ook zeker niet aan de wal, maar dat betekent nog niet dat ik en iedereen die WEL een mening heeft (in tegenstelling tot mijzelf) die mening maar voor zich moet houden.

Voor zover te zien is er bij dit evenement alles aan gedaan om de risico's te beperken, en om bij de meest waarschijnlijke doemscenario's het publiek te vrijwaren van deelname aan de ramp. Meer dan dat moet je er niet van verwachten

Ik weet niet welke maatregelen er genomen zijn, jij blijkbaar wel. ik mag toch hopen dat er inderdaad maatregelen zijn genomen, maar 700.000 mensen verzamelen aan de oever van de Maas valt niet echt onder een goede maatregel hoor. Da's zelfs al link als er geen vliegtuigen met 400+ kilometer overheen/langs vliegen. Jouw suggestie om ze dan maar niet te houden om ze ooit nog te kunnen houden is natuurlijk een drogreden van het zuiverste water, want dat is niet wat men betoogt. Wat gezegd wordt is dat het veiliger zou moeten kunnen. Dat maakt het dan ook minder spectaculair ja, dat is waar.

Als er 1 gek een bom onder de van brienenoord brug hangt vallen er wel meer doden denk ik.
Dat denk ik niet, maar zelfs al zou het zo zijn, is dat een reden om dan 700.000 mensen te verzamelen aan de waterkant en er hard langs en overheen te vliegen. De Van Brienenoord zal ongetwijfeld ook goed in de gaten gehouden worden, en op dit evenement was de beveiliging blijkbaar ook best op orde, getuige het feit dat die eikel met zijn pijlen is opgepakt.

Nogmaals, ik ben er niet per se tegen, maar de voorstanders gaan soms wel heeeeeeel erg kort door de bocht hoor (en sommige tegenstanders overigens ook :wink:)

eddie zei:
zozo , nu we t toch over ONGECONTROLEERD hebben , ik vind dat ron ook flink ongecontroleerd bezig is met welbekende woord wat met de K begint , ik heb dat in geen enkele post gebruikt en zal dat ook zeker NIET doen ...
Heb ik ook niet beweerd dat je dat woord gebruikt.

eddie zei:
... uit ron zijn posts blijkt dus dat HIJ alles volgens de boekjes en regeltjes doet !!!
Ron weet dat hij, net als iedereen fouten maakt en feilbaar is, ondanks regels.

Op zaterdag 11 juni 2005 21:23 schreef Gizz het volgende:
Even een verzameltopic gemaakt, aangezien er waarschijnlijk veel fokkers foto's gaan maken die ze willen showen :P

Mijn foto's van vandaag. Weet niet of het bewerken is gelukt, want ik gebruik de pc van een vriend met een raar ingestelde monitor :P

G1 We naderen het mooie vliegveld

CRW_3893.jpg

G2 Aanleggen vlak bij de heli's

CRW_3900.jpg

G3 Startbaan met euromast

CRW_3918.jpg

G4 Parcours wordt voorgedaan met RC vliegtuig

CRW_3922.jpg

G5 Hangars wachten geduldig op de vliegtuigen die onderweg zijn

CRW_3977.jpg

G6 Daar zijn ze! :P

CRW_3993.jpg

G7 Strak in formatie

CRW_4023.jpg

G8 Even showen

CRW_4058.jpg

G9 Eén van de Amerikaanse piloten

CRW_4074.jpg

G10 De Hongaar

CRW_4076.jpg

Misschien later meer, maar het is echt geen werken op deze pc :P

Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef Gizz het volgende:

[..]

Ben pers :)

De foto's van vandaag, heb maar voor dezelfde bewerkingsstijl gekozen:

G11 Jack trotseert weer en wind om ons van commentaar te voorzien
CRW_4163.jpg

G12
CRW_4176.jpg

G13 Nog best lastig, een vliegtuig pannen
CRW_4187.jpg

G14
CRW_4190.jpg

G15 Mooie achtergrond!
CRW_4193.jpg

G16 Aan de perskant was het ook niet rustig, maar de mensen stonden er gelukkig maar 1 rij dik :P
CRW_4262.jpg

G17 Buikje
CRW_4320.jpg

G18 Geen zin om hem recht te zetten..
CRW_4351.jpg

Foto's van uitreiking en afterparty zijn een beetje brak geworden, daarom ontbreken ze hier.

Lijkt me voorlopig wel weer even genoeg :)

Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef firecow het volgende:
Ook maar wat pics... Stond vrij kut precies voor een stel lange mensen... en aangezien ik niet echt lang ben was het vrij kut om een gaaatje te zoeken waar ik een beetje langs kon schieten... Waardoor ik regelmatig mensen tegen een kop aanramde met me lens :9 Toch wat pics maar om te showen...

12jun1.jpg

12juni2.jpg

12juni3.jpg

12juni4.jpg

12juni5.jpg

12juni6.jpg

12juni7.jpg

12juni8.jpg

P@T zei:
Theo Coenen zei:
@ Erwin, als ik hier zo de Maas bekijk net na een regenbui dan is die maar iets van een meter of 10 breed en op vele plaatsen maar 50 cm diep, ik kan dan zo naar het buitenland wandelen. 8O

Ik weet niet wat je hiermee bedoeld, maar de nieuwe maas is ongeveer 300 meter breed.
Grt Patrick.

Ik ben voor de zekerheid nog maar eens hier aan de Maas gaan kijken maar ik kan er niet meer van maken dan 10 meter breed, en hooguit de broekspijpen tot aan de knieën nat als ik hier naar Belgie overwandel.

Oja in '93 en '95 was de Maas hier wel heel erg breed, op sommige plaatsen tot wel 1 kilometer. Toen stond hij hier aan mijn huisje bijna tot aan de achterdeur.

Erwin Lokhorst zei:
... Maar jij vind dus dat je slecht rijdt en toch begeef je je met een auto in het verkeer? Welk een onverandwoordelijk gedrag. Zo ken ik je niet. :wink:
Zijkant van mijn auto wel eens gezien? En de bumper rechtsachter ;) ??

jongens discussie alla, maar laten we elkaar wel op een normale manier blijven benaderen en de dicussie zinvol houden ?

thank you.

Back