Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mdegans zei:Maar dit was toch niet zo gevaarlijk, of was dit een ander evenement![]()
![]()
[/url]![]()
Stel je eens voor als er wel iets had gebeurd, dan waren de gevolgen niet te overzien geweest en had je voor de toekomst naar een opendag van de luchtmacht, of andere van dit soort evenementen kunnen fluiten.
Voor zover te zien is er bij dit evenement alles aan gedaan om de risico's te beperken, en om bij de meest waarschijnlijke doemscenario's het publiek te vrijwaren van deelname aan de ramp. Meer dan dat moet je er niet van verwachten
Dat denk ik niet, maar zelfs al zou het zo zijn, is dat een reden om dan 700.000 mensen te verzamelen aan de waterkant en er hard langs en overheen te vliegen. De Van Brienenoord zal ongetwijfeld ook goed in de gaten gehouden worden, en op dit evenement was de beveiliging blijkbaar ook best op orde, getuige het feit dat die eikel met zijn pijlen is opgepakt.Als er 1 gek een bom onder de van brienenoord brug hangt vallen er wel meer doden denk ik.
Dat valt me tegen van je.Tadango zei:... Stelletje kortzichtige pummels. ...
Ron vliegt niet meer. Niet relevant. Ook dit valt me tegen van je.Tadango zei:en ron vliegt niet eens:rolling:
Heb ik ook niet beweerd dat je dat woord gebruikt.eddie zei:zozo , nu we t toch over ONGECONTROLEERD hebben , ik vind dat ron ook flink ongecontroleerd bezig is met welbekende woord wat met de K begint , ik heb dat in geen enkele post gebruikt en zal dat ook zeker NIET doen ...
Ron weet dat hij, net als iedereen fouten maakt en feilbaar is, ondanks regels.eddie zei:... uit ron zijn posts blijkt dus dat HIJ alles volgens de boekjes en regeltjes doet !!!
Op zaterdag 11 juni 2005 21:23 schreef Gizz het volgende:
Even een verzameltopic gemaakt, aangezien er waarschijnlijk veel fokkers foto's gaan maken die ze willen showen
Mijn foto's van vandaag. Weet niet of het bewerken is gelukt, want ik gebruik de pc van een vriend met een raar ingestelde monitor
G1 We naderen het mooie vliegveld
![]()
G2 Aanleggen vlak bij de heli's
![]()
G3 Startbaan met euromast
![]()
G4 Parcours wordt voorgedaan met RC vliegtuig
![]()
G5 Hangars wachten geduldig op de vliegtuigen die onderweg zijn
![]()
G6 Daar zijn ze!
![]()
G7 Strak in formatie
![]()
G8 Even showen
![]()
G9 Eén van de Amerikaanse piloten
![]()
G10 De Hongaar
![]()
Misschien later meer, maar het is echt geen werken op deze pc![]()
Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef Gizz het volgende:
[..]
Ben pers
De foto's van vandaag, heb maar voor dezelfde bewerkingsstijl gekozen:
G11 Jack trotseert weer en wind om ons van commentaar te voorzien
![]()
G12
![]()
G13 Nog best lastig, een vliegtuig pannen
![]()
G14
![]()
G15 Mooie achtergrond!
![]()
G16 Aan de perskant was het ook niet rustig, maar de mensen stonden er gelukkig maar 1 rij dik
![]()
G17 Buikje
![]()
G18 Geen zin om hem recht te zetten..
![]()
Foto's van uitreiking en afterparty zijn een beetje brak geworden, daarom ontbreken ze hier.
Lijkt me voorlopig wel weer even genoeg![]()
Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef firecow het volgende:
Ook maar wat pics... Stond vrij kut precies voor een stel lange mensen... en aangezien ik niet echt lang ben was het vrij kut om een gaaatje te zoeken waar ik een beetje langs kon schieten... Waardoor ik regelmatig mensen tegen een kop aanramde met me lens :9 Toch wat pics maar om te showen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 12 juni 2005 23:01 schreef Stienn het volgende:
Okej, hier ff een paar foto's!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O+ :9~ :Y :9~ O+
De drukte!
![]()
![]()
![]()
Zal morgen ff de foto's aanpassen dat ze iets kleiner worden van bestandsgrote!
http://www.putfile.com/media.php?n=PICT002617
P@T zei:Theo Coenen zei:@ Erwin, als ik hier zo de Maas bekijk net na een regenbui dan is die maar iets van een meter of 10 breed en op vele plaatsen maar 50 cm diep, ik kan dan zo naar het buitenland wandelen. 8O
Ik weet niet wat je hiermee bedoeld, maar de nieuwe maas is ongeveer 300 meter breed.
Grt Patrick.
Zijkant van mijn auto wel eens gezien? En de bumper rechtsachterErwin Lokhorst zei:... Maar jij vind dus dat je slecht rijdt en toch begeef je je met een auto in het verkeer? Welk een onverandwoordelijk gedrag. Zo ken ik je niet. :wink: