zijn hier ook Belgische Piloten?

hey gasten!

jammer voor je simen van je club, en dat door een laffe jager :?

maar ik ben gelukkig, ik ben er namelijk door voor school :lol:
dus het vliegen is weer begonnen, nu weer werken voor twinstarII te kunnen kopen :P
vlieg nu enkel maar met easystar omdat ik met minimag niet kan landen bij ons in de buurt, dus wacht ik tot de club af is :p

greets!!

crazykuki zei:
... ben ik er zeker van dat wij nooit door de politie of andere diensten kunenn stilgelegd worden.

dat denk je maar, één weloverwogen klacht gevolgd door een georkestreerde petitie in de buurt (al dan niet door misinformatie volgepend) en je hebt ervan. Zeker in dit verkiezingsjaar, hoeveel van je toekomstige leden zijn van de gemeente waar je terrein ligt en dus bijgevolg potentiele stemmers voor burgemeester en schepenen ? waarschijnlijk zoals bij de meeste vlaamse clubs: bitter weinig. :cry:
Als er dus een petitie met meer handtekeningen dan jij leden uit de gemeente hebt binnenkomt ben je de sigaar, de vlaamse burgemeesters zijn misschien dommeriken maar rekenen, dat kunnen ze.

Niet dat ik je bang wil maken, maar slaap nooit op je twee oren in dit geval .

Kris

Hoi Kris,

ergens heb je wel gelijk , het hangt altijd af van sommige "wacko's of anderen iets mogen of niet.

Veel succes verder Simen 8)

Hij (de burgemeester ) hoeft ook niet alles te weten he, over het aantal leden van de club uit zijn gemeente, je kan ook wat familie erbij nemen deze zijn dan wel kiezers op de gemeente.
gelukkig hebben we nu ook BLOSO, die een belletje kan doen rinkelen

ok ik heb dus met kurt de definitiefe datum besproken van onze meeting, die wordt dus 30 juli, een zondag dus gehouden, dus voor degenen die nog niet weten wat we gaan doen: we spreken af in de huttegem straat, vlaak aan de donkvijver waar ons toekomstig clubje gaat zijn daar gaan we te voet in het park naar ons pleintje , vandaar uit terug naar de bowling met de auto.
eens gearriveerd in de bowling. !van af daar zit ik vast! daar kan je kiezen uit deze prijzen:
1) Volwassenen 3.00 €

2) Senioren (60+)* 2.50 €

3) Jeugd(tot 12 jaar) 2.50 €

4) Clubleden/BBSF* 2.00 €

5) Groepen +20p* 2.50 €

6) Huur schoenen/pers. 1.00 €

7) Safe Sox 0.50 €

dit is voor als we gewoon willen bowlen en drinken, ik en kurt hadden in gedachten om een stongrill te houden, dan heb je dit:
9261_1126620477.jpg

of past pasta: dit
7827_1126621499.jpg

het enige wat ik niet begrijp is dat er staat wanneer het is, ik herinner me dat ik eens stonegrill heb gedaan daar op een zondag, maar op de folder staat er nergens een zaterdag of zondag vermeld, daarvoor zal ik eens bellen.

degenen die denken te komen plaats het even zodat ik al een aantal mensen weet die komen, voor de rest zorg ik wel voor publiciteit voor dergelijke gasten

voor de rest: vergeet niet, dat je zeker en vast iemand of meerdere personen mag meenemen, maar vermeld dit even, ik moet namelijk op voorhand reserveren.
het uur moet ik nog even regelen, ik heb namelijk niet veel tijd, ik heb 12 uur per dag vakantiejob en dit is niet altijd leuk :P

vriendelijke groeten, sam

*****update meeting*****

daar reeds enkele mensen ons mede gedeeld hebben dat zij moeilijk konden aanwezig zijn :? op vooropgestelde datum van 30 Juli, hebben wij speciaal voor hun de datum verschoven naar een iets later tijdstip.
wij wensen echter iedereen de kans te geven op de eerste meet & greet te kunnen aanwezig zijn.
Voorlopig ziet het er naar uit dat dit zal doorgaan op ZONDAG 12 Augustus 2006.
Wij wachten voorlopig nog op tegenbericht van enkele leden en briefen dit dan ook asap !
*** bedoeling is dat werkelijk alle leden kunnen aanwezig zijn op deze datum :lol:

Dank U voor het begrip, het moet nu eenmaal goed zijn, nietwaar :wink: ,

vr groeten

Kurt & Samuel

ok, mensen, de meeting is definitief de 12 augustus, zondag dus

degenen die willen komen moeten dat nu op voorhand zeggen, wegens reservatie in de bowling.
je hebt tijd tot 21 juli ;) dan reserveer ik.
je mag vrienden, familie of weet ik veel (liefst geen huisdieren :P )

alvast vriendelijke groeten, kurt en sam!

@maarten zanders, jammer dat je er niet bij zult zijn. maarja als je bij de club zult komen zien we elkaar nog genoeg :)

@ron van sommeren: de datum is dus zaterdag 12 augustus, de tijd kan ik nog niet bepalen want ik moet nog een reservatie vastleggen, dit omdat ik niet weet hoeveel mensen er komen, locatie: afspraak aan de n60 waar je de donkvijver ziet, we zullen ons zichtbaar maken met een vlag of dergelijke, telefoon: je kan mij bereiken op: +32496754082
email: samthehobbit@msn.com
site is er nog niet.

vriendelijke groeten, kurt/sam

@ Ron

Beste Ron, deze meeting heeft enkel als nut om alle nieuwe leden van de flyclub " Silent Flyers oudenaarde" te verwelkomen.
Wij zijn nog niet in de mogelijkheid om een echte fly- in te organiseren.
Met andere woorden, iedereen die op 12 Augustus komt moet dus niet zijn vliegtuig meenemen, we gaan enkel de vlieglocatie bekijken (brainstormen) en achteraf een spelletje bowlingen een glaasje nuttigen.
Er wordt dus helemaal niet gevlogen deze dag.
Achteraf (na het verkrijgen alle nodige documenten en vergunningen wordt een echt meeting-airshow georganiseerd.)
dit moet eerst uiteraard besproken worden met alle leden wat we precies die dag wensen te organiseren.
je verneemt er uiteraard als eerste alle nieuws over.

Mvg

Kurt

willen de mensen die zeker zijn om naar de meeting te komen mij aub pb'en of hier in het topic plaatsen of je komt??
schrijf er dan bij of je vrienden meeneemt of niet ;)
haast jullie want ik reserveer morgen, en dat is de laatste dag ;)

tot op de meeting! :bye:

greets, kurt en sam

Back