ok ik heb dus met kurt de definitiefe datum besproken van onze meeting, die wordt dus
30 juli, een zondag dus gehouden, dus voor degenen die nog niet weten wat we gaan doen: we spreken af in de huttegem straat, vlaak aan de donkvijver waar ons toekomstig clubje gaat zijn daar gaan we te voet in het park naar ons pleintje , vandaar uit terug naar de bowling met de auto.
eens gearriveerd in de bowling.
!van af daar zit ik vast
! daar kan je kiezen uit deze prijzen:
1) Volwassenen 3.00 €
2) Senioren (60+)* 2.50 €
3) Jeugd(tot 12 jaar) 2.50 €
4) Clubleden/BBSF* 2.00 €
5) Groepen +20p* 2.50 €
6) Huur schoenen/pers. 1.00 €
7) Safe Sox 0.50 €
dit is voor als we gewoon willen bowlen en drinken, ik en kurt hadden in gedachten om een stongrill te houden, dan heb je dit:
of past pasta: dit
het enige wat ik niet begrijp is dat er staat wanneer het is, ik herinner me dat ik eens stonegrill heb gedaan daar op een zondag, maar op de folder staat er nergens een zaterdag of zondag vermeld, daarvoor zal ik eens bellen.
degenen die denken te komen plaats het even zodat ik al een aantal mensen weet die komen, voor de rest zorg ik wel voor publiciteit voor dergelijke gasten
voor de rest: vergeet niet, dat je zeker en vast iemand of meerdere personen mag meenemen, maar vermeld dit even, ik moet namelijk op voorhand reserveren.
het uur moet ik nog even regelen, ik heb namelijk niet veel tijd, ik heb 12 uur per dag vakantiejob en dit is niet altijd leuk
vriendelijke groeten, sam