zijn hier ook Belgische Piloten?

nja maar kurt heeft het dacht ik ook druk met verbouwingen in zen huis, dus geen probleem, laat hem maar op zijn gemak doen.
het is hij die we uiteindelijk dankbaar zullen zijn voor de club, dus wat geduld deert me niet :D

groeten, samuel :bye:

ok mensen, ik heb dus in opdracht van onze kurt :P een vraag voor jullie.

het is dus de bedoeling dat al degenen die naar de club zullen komen een PB moeten sturen naar mij, waarin staat dat u geintresseerd bent in de club en of u zult komen.
u kan mij ook telefonisch bereiken op +32496754082

de oprichting van de club duurt langer omdat kurt alle vergunningen in orde wil hebben vooraleer de fly-in, dit omdat als hij meteen begint en nog niet alle vergunningen heeft, hij ook niet tenvolle kan genieten van "het clubgevoel"
ook is hij bezig met verbouwingen, dus dat vertraagt het boeltje ook een beetje, maar zo erg is dat nou ook weer niet, wat wachten.
beter goede start dan een start waar alles nog niet OK is.
de fly in zal niet 3-4 juni zijn maar ergens in het midden van juni.

voor elkaar wat beter te leren kennen gaan ik en kurt een meeting organiseren, die zou ik plannen op 3-4 juni, mijn idee was de bowling van oudenaarde omdat je daar veel accomodaties hebt en natuurlijk ook fun! :)
daarna kunnen we misschien nog naar de donkvijver gaan, weet ik veel.

maar dat is voor later nu eerst en vooral, PB me als je intresse hebt, dan stel ik op wie naar de club gaat, dan zijn we ook al wat verder :D

vriendelijke groeten, samuel

de meeting, heb ik ondervonden, dat de beste datum 3 juni gaat zijn (zaterdag) dit omdat het dan examens zijn voor de mensen in het hogere onderwijs/ universiteit, zondag gaat dus niet want dan vertrekken de meeste studenten naar het studio voor te studeren, dus zater 3 juni zal het zijn :) !

nu eerst nog die pbtjes ontvangen van jullie :)

grts

samuel speltdoorn zei:
de meeting, heb ik ondervonden, dat de beste datum 3 juni gaat zijn (zaterdag) dit omdat het dan examens zijn voor de mensen in het hogere onderwijs/ universiteit, zondag gaat dus niet want dan vertrekken de meeste studenten naar het studio voor te studeren, dus zater 3 juni zal het zijn :) !

dan zijn mijn examens al bezig zulle.

En er zijn er trouwens veel die tijdens de examens gewoon thuis zitten.

Mja ,ik kan er toch niet geraken. Have fun. :D

simendewulf zei:
beste samuel,
bent u echt 15 jaar, en neemt u de ganse organisatie op u, wel proficiat

wel bedankt hoor simun!
het is niet omdat je 15 bent da je niks beter kan doen dan een 60+er
ik ben trouwens hier een van de enigen die kurt wat helpt, dus wat respect mag ook wel.

@wouter: jammer dat je er niet kan komen, maar ik wil wel zeggen dat de datum nog niet definitief vast ligt, dus er kan nog wat veranderen.

vriendelijke groeten, samuel

dat bedoel ik nou ook weer niet eh simen, en nou aub niet treurig beginnen doen en ruzie zoekend, dus weer :ontopic:

groeten :bye:

60jarige kunne wel dingen doen hoor maar ze moeten ook soms es open staan voor jonge mensen en die mogen toch ook proberen???want zonder et te proberen gaan we et nooit kunnen en zullen de 60jarigen van binne zoveel jaar nieks kunnen.

kvind gewoon let him try!lukt et is het een grote duw in ieders rug lukt et niet kan eraan gewerkt worden. en als hij dit nu wilt doen, why not? als niemand anders de taak op zich wilt nemen omdat ie vreest voor op zn bek te gaan ofzo,vind ik dat tof dat sam dat wel doet.ook al kan het mislukken maar ik eb er vertrouwn in ze:p

dus e beetje respect omdat ie et wil proberen ook al is ie vreed jong, alles kan!

Hoi iedereen,

Zoals reeds door Samuel gezegd zit ik nu momenteel in zeer zware verbouwingen :oops:
ik weet dat het zijn tijd duurt om de club op te richten en ik ben altijd al heel eerlijk geweest met alle informatie en know how door te spelen via deze weg "het forum"
Ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik toch wel een beetje ontsteld ben omwille het feit dat mensen (oa Samuel) die bereidwillig zijn om deze club het daglicht te laten zien, "geflamed" worden (door oa Simen De Wulf) en bekeken worden uitslovers en snotneuzen die het blijkbaar beter weten.
Laat me even duidelijk stellen dat ik via dit forum enorm veel hulp gekregen heb van Samuel zonder dat ik het die jongen gevraagd heb en dat ik zijn hulp en idëeen enorm op prijs stel.

@ Simen
Het verheugd me enorm te horen dat je ook een vliegclub aan het oprichten bent, je bent er blijkbaar zo snel mee van start gegaan dat ik je enkel kan bejubelen en toejuichen, bij mij duurt het wat langer om "ALLE" papieren- vergunningen-verzekeringen- toestemming van politie- ruimtelijke ordening - mileu- aminal- en Vlarem 2 vergunning rond te krijgen (om dan nog maar te zwijgen over alle financiële lasten die het oprichten van een club met zich meebrengt).
Maar ja ik ben er 35 en jij bent er 60, jij weet en kan het allicht beter.
Genoeg hierover, ik wil ook niet flamen.

ok mensen, ik ga hier nu afronden, alle papieren zijn ingedient, nu is het wachten op officiële instanties voor een afrondend gesprek.
Zoals reeds eerder gezegd hou ik iedereen via deze weg op de hoogte eens ik meer nieuws verneem.
Mijn dank gaat uit naar éénieder van jullie die het warme gevoel bijdragen om van deze nieuwe club een "super-leuke club" te maken.
Samuel neemt momenteel even de leiding om qua organisatie alles in goed banen te leiden tijdens mijn verbouwingen en ik bewonder zijn ondernemingszin en initiatief.

Ik wens iedereen een fijna avond toe en tot binnenkort, 8)

Crazykuki (Kurt)

Dag Belgische vrienden,

waar in Beglië zijn er eigenlijk sporthallen waar men mag vliegen? Ik heb namelijk enkele indoormodellen gebouwd en zou er graag eens binnen mee vliegen... Buiten met die wind is thet toch niet alles zene!

Alvast bedankt,

Sjekke

ten eerste, er is nooit hulp gevraagd .
ten tweede, ik heb geen club gesticht .
Er komt een nieuwe club hier dicht bij ( gesticht door meerdere personen, die de financiele kant dan ook delen ) en dit lijkt me veel gezonder, en het word maar bekent als we daadwerkelijk daar vliegen.
en ik wil hier zekers niemand de grond inboren, ik bewonder de moed dat U dit wil doen, zonder hulp in te roepen van derden,

nitrostar zei:
waar in Beglië zijn er eigenlijk sporthallen waar men mag vliegen? Ik heb namelijk enkele indoormodellen gebouwd en zou er graag eens binnen mee vliegen... Buiten met die wind is thet toch niet alles zene!

Sjekke,

Als je even navraagt kun je in gelijk welke sporthal vliegen. Aangezien wij Belgen op heden erkend zijn door BLOSO kun je zonder probleem in één van hun sporthallen terecht. Er zijn veel uitbaters van sporthallen die geen enkel probleem maken dat je bij hen komt vliegen.

To All,

Jongens, als iemand een vliegclub uit de grond wil stampen dan hebben die mensen mijn zegen, het is al moeilijk genoeg de dag van vandaag, als dat dan door een 15 jarige wordt gedaan, so be it! Respect gentlemen.

Stevo

Back