****UPDATE****
Gisteravond opnieuw een meeting gehad met de bestuursraad van de voetbalterreinen, ik had mijn compagnon "Fons" meegenomen.
Na het be-eindigen van onze gesprekken dewelke prima verliepen hebben we toch samen besloten af te haken van de terreinen in onderling overleg .
ten eerste stelden zij voor dat we enkel konden vliegen indien geen wedstrijden of training doorgingen.
Hierbij kon niet het minimum van 2 week ends/ maand gegarandeerd worden
Ten tweede waren wij steeds afhankelijk van hun wensen (grillen of hoe je het ook wil noemen)
Ten derde waren er teveel plaatsen waar wij een risico konden gevormd hebben, parkeerplaatsen van auto's, voorbijwandelende mensen, enz...enz...
We nemen liever geen risico's en hebben daarom een andere locatie op het oog namelijk aan het "Donkmeer"
Dit is een recreatie zone waar we echt ons ding kunnen doen, geen wetten die ons worden opgelegd enkel de wetten van de club (idem dito zoals in andere vlieg clubs) zullen hier van toepassing zijn.
Er is een kantine aanwezig, alleen dient er nog over een heleboel zaken eens deftige afspraken gemaakt te worden.
Voor de rest hangt alles af van de verbeelding van de piloten en de goede sfeer die we er allen samen zullen crëeren.
Volgende week Woensdag heb ik een meeting met de Burgemeester en gaan we ook over tot het invullen van alle nodige papieren met betrekking tot het bekomen van de nodige vergunningen.
Zoals reeds eerder gezegd meld ik jullie opnieuw de vooruitgang der zaken eens er iets nieuws te melden is.
ik wens bij deze iedereen een spetterend week end toe 8)
kurt
"Crazykuki"