zijn hier ook Belgische Piloten?

@ Simen,

Tja dat zien we dan wel of de vlarem 2 er dan al is.
De fly in en het het vliegen gaat wel door zoals gepland, ik zit de komende week nog eens met de burgemeester samen.

vr groeten

Kurt 8)

****UPDATE****

Gisteravond opnieuw een meeting gehad met de bestuursraad van de voetbalterreinen, ik had mijn compagnon "Fons" meegenomen.
Na het be-eindigen van onze gesprekken dewelke prima verliepen hebben we toch samen besloten af te haken van de terreinen in onderling overleg .

ten eerste stelden zij voor dat we enkel konden vliegen indien geen wedstrijden of training doorgingen.
Hierbij kon niet het minimum van 2 week ends/ maand gegarandeerd worden

Ten tweede waren wij steeds afhankelijk van hun wensen (grillen of hoe je het ook wil noemen)

Ten derde waren er teveel plaatsen waar wij een risico konden gevormd hebben, parkeerplaatsen van auto's, voorbijwandelende mensen, enz...enz...

We nemen liever geen risico's en hebben daarom een andere locatie op het oog namelijk aan het "Donkmeer"

Dit is een recreatie zone waar we echt ons ding kunnen doen, geen wetten die ons worden opgelegd enkel de wetten van de club (idem dito zoals in andere vlieg clubs) zullen hier van toepassing zijn.
Er is een kantine aanwezig, alleen dient er nog over een heleboel zaken eens deftige afspraken gemaakt te worden.
Voor de rest hangt alles af van de verbeelding van de piloten en de goede sfeer die we er allen samen zullen crëeren.

Volgende week Woensdag heb ik een meeting met de Burgemeester en gaan we ook over tot het invullen van alle nodige papieren met betrekking tot het bekomen van de nodige vergunningen.

Zoals reeds eerder gezegd meld ik jullie opnieuw de vooruitgang der zaken eens er iets nieuws te melden is.
ik wens bij deze iedereen een spetterend week end toe 8)

kurt
"Crazykuki"

een ding weet ik, we hebben vroeger ook nog deze lokatie kunnen krijgen( oudenaardse club ) en ook daar waren er beperkingen , in de vakantiemaanden zouden we niet kunnen vliegen vanwege de camping.
( wat zijn vakantiemaanden )

hoi

ik ben binnenkort belgische piloot (zonder ervaring)
ik heb een GWS slowstick gekocht

en ik ben van West-vlaanderen -->Brugge (Belgie dus :wink: )

waar zou ik ergens kunnen vliegen?
(in phoenix brugge: maar sommigen zeggen dat je niet meer in die club kan omdat ze het niet te groot willen)
voorlopig denk ik aan voetbalvelden ...

kurt check je mails eens aub, heb een email gestuurd naar je in verband met meeting ;)

groeten, samuel :bye:

njah kan goed zijn maar je weet zelf niet of je daar mag vliegen, en je bent off-topic bezig, gaat ier over oudenaardse club ;)
:ontopic:

grtz

in phoenix brugge: maar sommigen zeggen dat je niet meer in die club kan omdat ze het niet te groot willen.
da zou kunnen dat ze u niet moeten hebben

'k heb gelezen dat ze maar tot aan de 20 leden gaan en die hebben ze al...

zijn hier ook Belgische Piloten?
belgie is toch belgie :roll:

maar je mag zeker op dat gebied!

okok :P
ma normaal wast omda kurt belgische piloten zocht voor een club in oudenaarde op te richten :lol:

grtz :bye:

hoi,

oudenaarde is niet zover van mij thuis :lol:
dat zou ongeveer 69 Km moeten zijn
dat valt nog redelijk mee vind ik :wink:

is er nu al een club of ... ?

EDIT:

blijkbaar wel:
Gent/Oudenaarde/Eine (B)
Pinksteren, zaterdag 3 & zondag 4 juni
Kurt Govaerts (hier op het forum operend onder de naam "crazykuki")
gsm: (++32)(0)4-86136325
kurt.govaerts@telenet.be
http://...

zijn er al foto's van de plaats waar er gevlogen word?

De deal met de Burgemeester is echt rond, er komt zeker een club !
alleen de locatie bepraten we volgende week Woensdag en dan regelen we meteen alle vergunningen.

Mijn streefdoel is tegen 3 & 4 Juni het openingsweekend te houden met een fly in !

vr groeten

Kurt

en nog nieuws??
topic begint wat in vervalling te vallen :P
waar gaat nu eigenlijk de locatie zij? ik denk dat het beste het sportterrein gaat zijn van oudenaarde ;)

groeten

mr-02 zei:
waar zou ik ergens kunnen vliegen?
(in phoenix brugge: maar sommigen zeggen dat je niet meer in die club kan omdat ze het niet te groot willen)
voorlopig denk ik aan voetbalvelden ...

Klopt helemaal,

Phoenix heeft ervoor gekozen om een club te zijn die slechts 20 vliegende leden toelaat dit om reden dat er van het havenbestuur slechts een dergelijk aantal leden mogen worden opgenomen in de club. Tevens is het voordeel hier dat het ledenaantal beheersbaar is en iedereen zijn eigen frequentie heeft zonder dat je moet wachten tot je frequentie vrijkomt als er iemand op de club is met de zelfde frequentie.

Het is dus bij ons constant drummen om te worden opgenomen in de club omdat er nu éénmaal meer aanvragen zijn dan plaatsen vrij. Toch zijn er elk jaar enkele nieuwe piloten die bij ons aan de slag kunnen omdat sommige mensen ophouden lid te zijn. Het komt er bij ons vooral op aan af en toe eens je licht te komen opsteken.

Ben zelf reeds van 92' lid van deze toch wel zeer leuke club.

Zat vroeger in Golden Wings te Oostkerke Damme maar die zijn opgehouden te bestaan op die locatie door toedoen van enkele groene jongens die er liever vogels zagen broeden.

mr-02, als je toch van Brugge bent en je hebt hulp nodig bij het invliegen of afstellen van je model graag PB'tje voor afspraak.

Stevo

hello,

bedankt dat je me zou willen helpen,
maar het zal niet nodig zijn, ...
omdat mij broer vliegt ook al een beetje
en er is een club dicht in m'n buurt waar te vliegen met shoky's
en de zaal naast waar ik rc car rijd :lol:

edit:
en 'k zou toch niet mogen afspreken met vreemden via internet. :(

greetzz
mr-02

(ik ben van sint.-andries ,deelgemeente van brugge,)

Man, wij zijn geen vreemden maar allemaal forumvrienden onder elkaar :!:

Nu, je moet het zelf weten hé.

Sint Andries ken ik heel goed, ben er politie inspecteur bij de lokale van Brugge 8)

Stevo

@ Samuel

Beste Sam,

de nieuwe locatie is aan de donkvijver, daar hebben we plaats zat, geen enkel huis in de omgeving, parking zat en alle accomodatie 8)
eens ik de Burgemeester gesproken heb één dezer dagen, hou ik jullie allemaal op de hoogte.

greetz

Kurt

oh leuk hoor kurt!
maar hoe zit dat nu met die camping in de zomer?
krijgen we daar geen problemen mee??
allesinds nog veel succes en verwacht maar steun van ons ;)

groeten, samuel

het is stil als het niet waait, de molen draait niet meer zo goed geloof ik .
Wij staan al verder met het kweken van een vliegplaats hoor.

Back