*****UPDATE*****
Hallo iedereen
Tijd voor wat nieuwe info,
Deze morgen heb ik samen met de verantwoordelijken van Ruimtelijke ordening stad oudenaarde rond tafel gezeten om het invullen en vervolledigen van de vereiste documenten.
Goed en slecht nieuws
(slecht) ten eerste heb ik een klein beetje een domper om te beginnen.
door het indienen van de Vlarem 2 vergunning kan het "tot" 3 maand duren alvorens een "go" wordt gegeven.
dit zal zeker zolang niet duren, ik ken wat mensen die de boel kunnen versnellen, de locatie aan de Donk is niet van het stadsbestuur en we dienen een goedkeuring te krijgen tot het bekomen van een vliegclub (van de oorspronkelijke eigenaars.
Ikzelf persoonlijk hoop ergens rond midden Juli 2006 van start te kunnen gaan.
ik zie er zelf veel positiefs in en wanhoop helemaal niet integendeel.
zoals ik reeds eerder zei wil ik pas van start gaan met echt alle maar dan ook ALLE goedkeuringen-vergunningen en papieren in onze zak.
ik stel voor dat alle toekomstige kandidaat -leden en andere geintereseerden ergens half Juni eens een meet en greet doen om elkaar wat beter te leren kennen en een uitstapje te maken naar het Donkmeer.
Je moet het echt zien om te kunnen geloven hoe prachtig het er wel is, wat een panorma ! !
De data voor meeting en verdere info kan je de komende dagen verwachten van ofwel mij of Samuel Speltdoorn. (we"ll keep you posted 8) !)
Verder rest er me eigenlijk nog te zeggen dat ik voor volgende week donderdag nog een heleboel administratieve zaken in orde dien te krijgen om dan vervolgens met het stadsbestuur van oudenaarde opnieuw aan tafel te gaan zitten.
Wat er echt zeker is, is dat de club er zeker komt !
ik weet echter niet 100 % zeker of het half juli 2006 of begin Augustus zal zijn, we zien wel.
Geloof me dat een club oprichten niet over één nachtje ijs gaat, dat kan ik jullie mededelen uit eigen persoonlijke ervaring (lol)
Beter om iets goed te doen lukken dan maar half.
Vr groeten
Kurt 8)