Zucht ik wil van alles en nog wat aan LB modellen maken maar kan geen keuze maken.
Weet dat een Nobler super zal vliegen maar vind dat eigenlijk niet een echt leuk model.
Heb ook niet echt ambitie om LB wedstrijden te vliegen.
Maar moet wel op ons clubveldje kunnen vliegen en toch ook een vintage uitstraling hebben.
Dus 4T of E vliegen wordt het dan en al heel veel tekeningen van Outerzone gedownload.
Maar niet echt iets dat ik zeg dat wordt em.
Totdat ik de Gremlin tegen kwam en dacht wat is die lelijk en dus perfect voor electro met een accu bovenop.
Maar als ik die motor zo zie hoort die 2takt erop en heb zoiets liggen maar dat kan dus helaas niet.
Maar wat dan ? een 4takt en laat ik nou net nog een OS40FS hebben liggen.
Dus dat zou wel eens een leuk speeltje kunnen worden.
Gremlin (oz14060)
by Larry Scarinzi
from Model Airplane News
January 1963
37in span
IC C/L
Plan Details
Weet dat een Nobler super zal vliegen maar vind dat eigenlijk niet een echt leuk model.
Heb ook niet echt ambitie om LB wedstrijden te vliegen.
Maar moet wel op ons clubveldje kunnen vliegen en toch ook een vintage uitstraling hebben.
Dus 4T of E vliegen wordt het dan en al heel veel tekeningen van Outerzone gedownload.
Maar niet echt iets dat ik zeg dat wordt em.
Totdat ik de Gremlin tegen kwam en dacht wat is die lelijk en dus perfect voor electro met een accu bovenop.
Maar als ik die motor zo zie hoort die 2takt erop en heb zoiets liggen maar dat kan dus helaas niet.
Maar wat dan ? een 4takt en laat ik nou net nog een OS40FS hebben liggen.
Dus dat zou wel eens een leuk speeltje kunnen worden.

Gremlin (oz14060)
by Larry Scarinzi
from Model Airplane News
January 1963
37in span
IC C/L
Plan Details