Zelfbouw RC brandstof auto

• Topicstarter Topicstarter RC_Olivier
  • Startdatum Startdatum
R

RC_Olivier

Guest
Omdat ik met een gebroken been thuis zit te vervelen bedacht ik om een RC brandstof autotje in elkaar te gaan zetten.

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar het lukt mij denk ik wel om zoiets in elkaar te zetten.

Ik denk dat julie wel weten welke kit ik moet kopen, en waar. Ik zoek een mooie maar betaalbaar (€200) paket.

Kunnen julie mij helpen met het uitzoeken? 8)

Een zelfbouw brandstof kit voor 200 euro bestaat volgensmij niet, die beginnen vanaf een hogere prijs.

Bedankt voor die site, maar ik zoek echt een compleete zelfbouw auto.

Vanaf welke prijs beginnen die dan? En waar kan ik die het beste online bestellen?

Moet je naar tamyia autos kijken, altijd zelfbouw en niet zo duur. :)

Je kunt ook voor 229,- bij rcshoproal een HPI EVO3 halen, die uit elkaar schroeven en weer in elkaar zetten.

let wel, das zonder electronica, dan ben je minstens zo'n 100 euro verder...

Wat het goedkoopste is is denk ik een Tamiya Nitro Force (e250) auto te kopen. Deze is leverbaar als een kit versie zonder zenderset.
Auto:
http://www.jmf-racing.nl/1000009578125e11b/1000009578125e11e/10000096740e1be19.html
Zenderset:
http://www.jmf-racing.nl/10000095db09c5c01/10000095791262649.html
Als je deze 2 bij elkaar opteld zit je al op zo een 315euri. Hierbij komt nog je startsetje (vulflesje, glowshot, glowshotlader, wielmoersleutel, gloeiplugsleutel) en dan ook nog Brandstof, afterrunoil en luchtfilterolie erbij kopen, verzendkosten betalen. Als je dit zo opteld zit je in totaal al snel op zo een 375euri in totaal. Dit is dus zo een 175euro over je budget heen :cry: .
Link voor startsetje:
http://www.rcfun.nl/product_info.php?products_id=4234