G
Gerjon
Guest
Zelf heb ik een zwever en kan er redelijk mee uit de voeten. Mijn familieleden willen het ook wel eens proberen. Alleen vind ik mijn zwever daar iets te kostbaar voor.
Nu wil ik een vliegtuigje maken waar ze mee kunnen leren vliegen en wat makkelijk te repareren is tegen een lage prijs. (misschien het ideaal beeld van een modelvliegtuig)
Zelf zat ik aan een depron vliegtuig te denken i.v.m met goedkope en snelle reparaties. Ook meer een slow-flyer idee, omdat die minder schade aanricht bij verkeerde besturing en mijn electronica niet zo snel naar de eeuwige jachtvelden wordt gestuurt.
Hebben jullie tips en of opmerkingen, dan hoor ik het graag.
Ook als jullie van mening zijn, om daar helemaal niet aan te beginnen
Nu wil ik een vliegtuigje maken waar ze mee kunnen leren vliegen en wat makkelijk te repareren is tegen een lage prijs. (misschien het ideaal beeld van een modelvliegtuig)

Zelf zat ik aan een depron vliegtuig te denken i.v.m met goedkope en snelle reparaties. Ook meer een slow-flyer idee, omdat die minder schade aanricht bij verkeerde besturing en mijn electronica niet zo snel naar de eeuwige jachtvelden wordt gestuurt.
Hebben jullie tips en of opmerkingen, dan hoor ik het graag.
Ook als jullie van mening zijn, om daar helemaal niet aan te beginnen