Yaw is apart

Hallo Jongens,

Ik heb laats een Blackout 330 gebouwd, met de volgende setup:
330 frame
cobra 2206 2100KV motoren
6X4.5 hqprop
favourite littlebee 30 A ESC
motolab cyclone f3 flightcontroller
nano-tech 4S 4000 mah lipo

Setup vliegt hartstikke goed, alleen als je veel en snel yaw input geeft doet hij een beetje raar. de quad draai niet alleen om ze as maar maakt ook diagonaal een beweging en gaat daarbij ook om hoog. Is een beetje moeilijk uit te leggen.

Het lijkt een beetje hier op, alleen dan wat agressiever.

Dit zijn me PID:
3lV77qg.png

FrI1psB.png

Kan dit misschien ook liggen aan dat de machine niet uitgebalanceerd is. de lipo ligt wel te veel naar achter, maar dit zou eigenlijk niks uit moeten maken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met dit probleem

Ik blijf erbij dat het design van een B330 vooral gemaakt is voor hard rechtdoor vliegen :-)

Die van mij vloog op zich wel ok maar lekker bochten kon ik er niet mee maken met die lipo zo achter in.

Ik heb nu een ingekorte versie gemaakt met de lipo lekker bovenop en die vliegt een stuk beter.

1.jpg

6.jpg

Ik blijf erbij dat het design van een B330 vooral gemaakt is voor hard rechtdoor vliegen :)

Die van mij vloog op zich wel ok maar lekker bochten kon ik er niet mee maken met die lipo zo achter in.

Ik heb nu een ingekorte versie gemaakt met de lipo lekker bovenop en die vliegt een stuk beter.

Ja dat ziet er toch ook niet uit, er moet toch een andere oplossing zijn.

Je kan eens proberen de lipo eens bovenop te leggen en dan kijken of het weg is ( als test). Je kan ook Royce eens vragen, die had een B330 en heeft misschien pids die wel goed vliegen.

Maar ik blijf erbij dat dit frame te drifty vliegt :-)

Back