Rido 27 jun 2007 #1 Van mijn zoon heb ik een Spacewalker gekregen, helaas ontbreekt het windschermpje. Heeft iemand een idee, om het zelf te maken ?, heb al wat geprobeerd met plastic van oude flessen. Maar het resultaat was niet mooi, misschien is er iemand met ervaring ? met vrgr Rido
Van mijn zoon heb ik een Spacewalker gekregen, helaas ontbreekt het windschermpje. Heeft iemand een idee, om het zelf te maken ?, heb al wat geprobeerd met plastic van oude flessen. Maar het resultaat was niet mooi, misschien is er iemand met ervaring ? met vrgr Rido
plotterwelt 27 jun 2007 #2 Moet je met een stukje vivak gaan doen. Heb je een voorbeeld ? (papier) Hoe groot moet het zijn. heb wel een paar kleine stukken. Mvg Johan
Moet je met een stukje vivak gaan doen. Heb je een voorbeeld ? (papier) Hoe groot moet het zijn. heb wel een paar kleine stukken. Mvg Johan
Rido 29 jun 2007 #3 Bedankt voor je reactie, ken dit materiaal niet zo leer ik weer wat nieuws. Helaas heb ik geen voorbeeld meer, maar neem aan dat je dit makkelijk in een bepaalde vorm kunt krijgen, of moet je een mal maken ? het gaat om een stukje van ongeveer 15 bij 5 cm. met vrgr Rido
Bedankt voor je reactie, ken dit materiaal niet zo leer ik weer wat nieuws. Helaas heb ik geen voorbeeld meer, maar neem aan dat je dit makkelijk in een bepaalde vorm kunt krijgen, of moet je een mal maken ? het gaat om een stukje van ongeveer 15 bij 5 cm. met vrgr Rido
plotterwelt 29 jun 2007 #4 Stuur maar even je adres. (pb) Stuur je dan een stukje zo dat je het zelf kan maken. :wink: Is met een scherpe schaar gewoon te schnijden of met een balsames ritzen en dan breken. Voor de kosten stuur je mij dan een paar postzegels. 8) Mvg Johan
Stuur maar even je adres. (pb) Stuur je dan een stukje zo dat je het zelf kan maken. :wink: Is met een scherpe schaar gewoon te schnijden of met een balsames ritzen en dan breken. Voor de kosten stuur je mij dan een paar postzegels. 8) Mvg Johan