Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo doe ik het ook inderdaadHet begin staat er geweldig strak bij.Ook ik heb wat moeite gehad met gedraaide foto's. Ik maakte de foto's met mijn mobieltje in verticale stand. Hierdoor draaide de foto's bij uploaden. Nu maak ik foto's in horizontale stand en is het probleem opgelost.
Ik denk dat er weer veel werfen open gaan na die hitte.
Alleen vandaag nog en dan gaan we weer naar normalere temperaturen.
Ziet er netjes uit.
I use mupload.nl . Is it the great wall maybe? Still odd that it is just me then...Monty, how do you upload your pictures? I follow your log but I can never see any of your photographs. (And it is only with your bouwverslag).
Toch had hier voor jezelf een les in kunnen zitten om te experimenteren met je naden. Bijvoorbeeld het breeuwen en het bepalen wat de lengte van je planken zou kunnen zijn. Snelheid tijdens het modelbouwen is niet nodigDe werf is weer open na de warmte.
Het verder onzichtbare dek in enigszins tempo beplankt. Moet zeggen dat ik hier meer op snelheid dan secuurheid heb gewerkt omdat het toch onzichtbaar is.
Wel een goede les geleerd door vooraf goed uit te lijnen met/tussen de luiken en de beplanking om zodoende goed uit te komen.
![]()
Is ook gedaanToch had hier voor jezelf een les in kunnen zitten om te experimenteren met je naden. Bijvoorbeeld het breeuwen en het bepalen wat de lengte van je planken zou kunnen zijn. Snelheid tijdens het modelbouwen is niet nodig![]()
Doe je dat nog met plezierKlopt. Ik heb net weer een romp van de Batavia beplankt, en het blijft een secuur klusje.
Jawel, maar het is ook met een doel, want we zijn bezig met een upgrade van de ornamenten, en de nieuwe verflijn moet geprobeerd worden.Doe je dat nog met plezier?