Toch even een kleine rectificatie van mijn kant. Iets op internet plaatsen moet je wel heel duidelijk en zorgvuldig doen en dat heb ik niet gedaan, daarvoor excuses als het verkeerd is over(aan)gekomen. De firma Kolderstok heeft voldoende touw bijgesloten, ik heb zelfs een overschot van de andere maten touw, zie foto. Schuld ligt inderdaad bij mijzelf, stengewanten is naar aanleiding van Piet zijn verslag op mijn model gezet, ook ik vind dit mooier. Deze wanten worden normaal niet zo gedaan. Een tweede puntje is dat ik inderdaad wat ruim ben geweest met het touwwerk. Bovenaan de masten is het een enorm priegelwerk en ik vond het makkelijker om dan maar wat extra touw te pakken om de knopen wel te kunnen maken.
ondertussen al een mail gekregen van de firma Kolderstok (Hans), er wordt gewoon touw naar me opgestuurd. Waar vind je deze service tegenwoordig nog? Ik ken die fabrikanten in ieder geval niet. Hans, dank je wel.
Overschot aan touwen, ik weet ik moet nog wel wat touw gebruiken maar weet zeker dat ik van alles wel overhou.
ondertussen al een mail gekregen van de firma Kolderstok (Hans), er wordt gewoon touw naar me opgestuurd. Waar vind je deze service tegenwoordig nog? Ik ken die fabrikanten in ieder geval niet. Hans, dank je wel.