wie woont er bij eindhoven in de buurt voor hulp??

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door synoman, 4 jan 2011.

1. synoman

synoman

Lid geworden:
    18 sep 2010
    Hallootjes heren en wellicht ook dames...

er is bij mij een probleem opgedoken waar ik de traxxas support voor nodig heb. Deze vraagt mij echter om 40usd te lappen voor een reparatie/ vervanging van de transmitter.
    Ze hebben me gevraagd of ik in staat ben om eerst de transmitter te testen op andere auto's en omgekeerd..... maar ik heb maar een transmitter.

Is er iemand dus in de buurt van veldhoven/eindhoven die een keer mijn rustler kan linken om te kijken of het probleem aan mijn kennis ligt of aan de transmitter?

in het kort dus :

is er iemand in de buurt met een traxxas link receiver (#2228 )die mij een minuutje kan helpen met linken van zijn zender met mijn ontvangers?
    alvast bedankt.

2. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
  3. davevw

davevw Guest

hey verspaget ineindhoven die weten er oom veel van ga daar eens navragen
    mvg dave

4. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    die is dicht ivm de verhuizing

5. synoman

synoman

Lid geworden:
    18 sep 2010
    het doet me zeer pijn om te vertellen, maar die eigenaar weet minder dan zijn vrouw zoon en moeder die de winkel runnen.
    de enige twee dingen die ze wel weten te vertellen is : "ik weet het niet" of " dat moeten we bestellen" en dan doen ze het nog fout.

Zonder #nummers kunnen ze niks.
    ik ben daar al een keer heen gegaan met mijn zender toen ik zeker wist dat het aan mijn zender ligt en hij weigerde me te helpen door hem even te linken aan een andere auto, want dan moest ie ze uit de verzegeling halen. Toen ik daar mijn auto kocht deed ie er niet moeilijk over om ze ALLEMAAL uit de verzegeling te halen...

ik ben naar dit forum gekomen omdat de twee winkels bij mij in de buurt evenveel bij elkaar weten als pino van sesamstraat..
    verspaget en toemen btw.

jammer maar zonder de forums sta ik er alleen voor...

:eek:nweer:

Laatst bewerkt: 4 jan 2011
  6. hanskez

hanskez

Lid geworden:
    13 sep 2004
    daarom zeg ik ook, kom naar coenraad modelbouw in tilburg.

maar wat is er precies aan de hand met je auto en zender?

m,vg Hans

7. dennisd1981

dennisd1981 Guest

of naar top rc in uden nb ik haal er veel spul weg en weten wel aardig wat tot je zelf gaat bouwen natuurlijk haha maarja dan maakt het merk ook niet veel meer uit als het maar past of pas is te maken

8. synoman

synoman

Lid geworden:
    18 sep 2010
    als ik alles aan heb staan om te gaan rijden, dan kan ik met gemak naar rechts sturen, maar naar links lukt tot een seconde na de actie en dan begint ie als een gek te twitchen. Dit ligt niet aan de receiver of aan de servo. Ik heb er namelijk meerdere geprobeerd in alle combinaties mogelijk en het blijft aanhouden en altijd naar links.

hetgeen ik dus nog niet heb geprobeerd heb en niet KON proberen is met een tweede transmitter. dus vandaar dat ik iemand nodig heb die even met me kijkt wat er aan de hand is.

maar het vervelende is dus dat ik er niet meer mee kan rijden. de laatste keer heeft ie een natte bodem van een sloot gezien omdat ie ineens bepaalde te gaan twitchen. ik kon er eerst wel mee rijden maar nu is het te erg om te doen en heb ik dus al een tijdje stilgestaan.

9. superboe

superboe

Lid geworden:
    26 mrt 2009
    heb je dit al geprobeerd?

stuurservo op kanaal 1, esc op kanaal 2 en opnieuw kalibreren

10. synoman

synoman

Lid geworden:
    18 sep 2010
    K6DIxz9woaU[/media] - rustler wheel twitching

dit is de beste manier om het te laten zien denk ik...

en ja ik heb met alle 3 de servos het zelfde resultaat. op het einde is goed te zien wat mij de natte sloot in heeft laten duiken...

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina