Wie weet het merk van deze rc auto?

Is het onderste chassis niet de short-course-truck (SCT) waarvan de body erbij ligt op de foto's? Ziet er nogal toy-grade uit, body met stickers 'fast racing', gesloten zwart plastic chassis enzo...

Haha, heeft nieuw nooit 120 gekost...

Koop dan een nieuw tt-01 bouwpakketje als je een goedkope basic auto wilt, heb je tenminste iets waar nog onderdelen voor te krijgen zijn, en zonder de problemen van een ander over te kopen...

Eerder kwam himoto, maverick aan bod. Nu net zelf van elk eentje wat herstelwerkjes aan gedaan om anderen (hun kinderen) mee blij te maken. Ze zijnerg basic, instap, maar eigenlijk wel ok.
Zo'n himoto MT kocht ik (in aanvaardbare staat) een paar weken terug voor €10 op een rommelmarkt :) met 2.4Ghz zender. Niets slijtage...
Wltoys zien er oo prima instap uit, zou ik durven zeggen beter daarin te investeren dan een tamiya tegenwoordig? Al kan ik ze niet naast elkaar vergelijken...

Oke dan weet ik dat, nu nog een vraagje: Iemand een idee welke auto dat is op de foto? vooral het logo moet iemand toch kennen?

Bijlagen

• Screenshot 2021-10-26 10.04.16.png
    Screenshot 2021-10-26 10.04.16.png
    1,3 MB · Weergaven: 135
Hallo
Ik heb op marktplaats een thunder tiger ts4n v2 2 speed gekocht. Nu zijn alleen de spur gears versleten. Weet iemand waar deze te koop zijn? Het onderdeelnummer is: pd0897.

Back