ik wil de kyosho calmato tr ep 1400 bestellen,maar ik kom er niet uit welke servo`s en esc ik moet kiesen (zo veel keus ) er zit een 1100kv,400w brushless motor in heeft iemand misschien een suggestie voor de setup. bvd Robert
Een groot deel van je keuze hangt van je portemonnee af ... je heb een (minimaal) 45A Brushless regelaar nodig die 3S Lipo's (11,1 V) aankan, deze koop je bij de Chinees voor 2x niks ($ 11.-- tot $ 25,--) die zijn dan meestal "ietsjes" minder dan eentje van een "duur" merk ... en het zelfde geld voor servo's er gaan "gewone" standaard sevo's in ... die je in de aanbieding voor 3 voor weinig koopt (zelfs van een "bekend" merk, zoals de Futba S3003 of S3004 ) ... en die werken over het algemeen ook best goed, maar je kan er natuur ook de "state-of-art" digitale servo's in stoppen (werkt nog beter) ...
Welkom op het forum Robert. Onder het motto 'better goed gejat dan slecht geschreven' heb ik op discussie met Calmato in de titel gezocht, binnen het elektro subforum (uitgebreide zoekfunctie, d.m.v. rechtermuisklik op 'zoeken', vervolgens 'openen in nieuw venster'). In die links staan de nodige suggesties en ervaringen daarmee: kyosho-calmato-st-ep-1400-a (nu actief) buitenloper-keuze-voor-calmato calmato-1400-electro-trainer calmato-met-elektromotor Ik vond er 30, de andere mag je zelf doen.