Ton van Munsteren Forum veteraan PH-SAM dinsdag om 22:23 #62 Webra Cup (a.k.a. StaKa) in Huizen, 5 oktober 2025
FOX35 PH-SAM Vandaag om 16:11 #63 Ik kom op dag terug van vakantie, dus kan er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn.
Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan PH-SAM Vandaag om 16:44 #64 FOX35 zei: Ik kom op dag terug van vakantie, dus kan er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. Klik om te vergroten... Dat hebben we inderdaad speciaal zo gepland... Nee hoor, jammer. Als de bedenker van dit concept is het altijd fijn als je er bij bent.
FOX35 zei: Ik kom op dag terug van vakantie, dus kan er hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. Klik om te vergroten... Dat hebben we inderdaad speciaal zo gepland... Nee hoor, jammer. Als de bedenker van dit concept is het altijd fijn als je er bij bent.
stunthenk PH-SAM Vandaag om 17:45 #65 Nou, PP, als je uit het zuiden komt ga je toch gewoon bij Huizen langs voordat je doorrijd naar huis?
Nou, PP, als je uit het zuiden komt ga je toch gewoon bij Huizen langs voordat je doorrijd naar huis?