wat nodig om te vliegen

Discussie in 'Multicopters' gestart door Tristan89, 13 dec 2012.

1. Tristan89

Tristan89

Lid geworden:
    11 jun 2011
    Hallo ik ben helemaal nieuw met Mulitcoperts ( met alles wat vliegt eigenlijk)

maar heb nu al een paar keer in real life een Quad zien vliegen en het lijkt me echt geweldig om het zelf te doen.

aangezien k helemaal nieuw ben en der geen verstand van heb, zijn der toch een aantal vraagje's.

ik ben helemaal verlieft geworden op de TBS Discovery.

nu kan je hem als kit kopen en dan zitten de regelaars en motoren der bij. maar dan nu de vraag wat moet der allemaal nog bij komen om hem vlieg klaar te krijgen?

ben ook nog niet van plan om te gaan fpv.

zou iemand mij een handje kunnen helpen ?

2. michel pet

michel pet

Lid geworden:
    8 dec 2004
    een lees bril en een paar honderd pagina`s hier op het forum doen wondere.

3. ampsource

ampsource Guest

Ik zelf ben ook pas net actief in de wereld van Quads, en het eerste wat ik heb gedaan is me helemaal lam gelezen op het forum. Ga eens bouwverslagen lezen en andere threads. Op een gegeven moment begin je de termen een beetje te snappen, en elke term die je tegenkomt die je niet snapt moet je even opzoeken op Google. Zo heb ik 1 week overdag en savonds zitten lezen (tijdens het werk natuurlijk ;) ) en toen ben ik pas echt gaan bestellen etc.

Dat is wat ik heb gedaan, en wat ik nog steeds doe, dus dat raad ik jou ook aan.

Succes!

4. yamahaman

yamahaman

Lid geworden:
    9 dec 2009
    Zou als eerste beginnen met sim :D daar krijg je geen spijt van.

5. huibkling

huibkling

Lid geworden:
    8 okt 2012
    Ben al maanden aan het lezen... heb inmiddels al een tijdje een QR ladybird gehaald om te leren vliegen... veel beter dan een sim, heb je tenminste force-feedback. ;-)
    Deze gaat zondag ook mee naar de meeting denk ik. Te koop voor 50 euro. Nieuwe + extra set props, en nieuwe + extra canopy, 2 accu's met usb lader.

Wordt tijd dat ik met iets groters de lucht in ga, configuratie klaar op TX/RX controller en video na. Sparen hoeft niet meer.....

Deel Deze Pagina