wat heb je nu weer gekocht? impulsive buyers topic!

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
B

bzb

Guest
De titel zegt het al, plaats hier wat je nu weer heb gekocht, natuurlijk modelbouwspullen maar wellicht ook een nieuwe auto of zelfs een huis, een reis of iets aparts? altijd interessant om mede te delen!

ik begin wel met mijn aankoop van gisteren: Busje revell grond verf, busje candy green, een 45 mm prop en een meter krimpkous, allen t.b.v. mijn bootje

Ja, leuk topic....

Deze week een Graupner Carisma GT14 Pro en wat extra reserve-onderdelen besteld om mee te gaan doen aan de M-Auto Wintercompetitie. 8)

Twee weken terug een Graupner Ultra Duo 50 Plus lader omdat twee Ultramet 16's wat onhandiger was om mee te nemen en de 50 allemaal (nutteloze) opties heeft (belangrijkste was dat je kon zien hoe laat het is 8O :lol:).

Een paar maanden terug een Graupner Monsun elektro-vliegtuig, spanwijdt 159cm met alle toeters en bellen erop en eraan. Nu nog echt leren vliegen. :?

De rest wil je niet weten.

Een paar maanden terug een Graupner Monsun elektro-vliegtuig, spanwijdt 159cm met alle toeters en bellen erop en eraan. Nu nog echt leren vliegen. :?

Vanavond maar de maiden op de ACH? :wink:

Gisteren een schakelaar gekocht voor de Calmato :D was een impulsieve inkoop :rolling:
Over de rest hou ik maar op, dan krijg ik ruzie met mijn vrouw ;) :cool:

haha dat is me wat

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsjeee, alles wat ik de afgelopen jaren heb gekocht....als ik voorbeelden ga noemen wordt ik zelf droevig :rolling:

De ergste is toch wel een TA05R die ik al een jaar in huis heb maar nog nooit heb gereden. Ook de Elcon delen voor de Marder die al een jaar (of langer) wachten op montage. en ook no.... neeeeeee niet verder gaan!! :mrgreen:

Vorige week Generatortje van 900 watt gekocht om de 10C packs te kunnen laden (en om koffie te kunnen zetten op het veld natuurlijk hahahaha:p)

Gisteren 2x futaba S9551 digital (190 euro:???:) voor mijn nieuwe Tojeiro 140

Laatst een T-rex 450 SE GF gehaald met logitech LT2100 Gyro met bijbehorende servo + een Spektrum DX6i.
En de verstandigste de Phoenix simulator.

ben latst naar Berlinski (dortmund) geweest, kijken of ze daar een mini lst2 of zo hebben. (iig een 1:18 auto) hebben ze daar een 2e hands Kyosho Mad Force staan rtr voor 150 euro. (met een leuke kap etc) weer een auto erbij! >.< maar, Ik vind hem wel ontzettend cool 8) (en daar gaat het toch om? ^.^)

Back