Wasa sectie uit 1628

Grote genade!!!
YouRockEmoticon.gif

Sorry zie nu pas dat het een printje is
wall.gif

Op de onderste foto - tussen de twee houten beelden in staat ook wel een mooi modelletje om te kleien! Of is dat een paspop?

Hans, helaas, das een paspop

Frankwin, ik hoop deze week met een update te komen. Sinds kort een kantoorbaan en 's avonds als de kinderen op bed liggen kan ik geen lawaai maken. Ik ben bezig om het voetstukje met krul in hardhout uit te snijden, maar moet hierbij eerst wat luidruchtig zaag- en schuurwerk verrichten, dit weekeinde hopelijk weer wat vooruitgang dus :D...

Voetstukje

Eindelijk vorderingen gemaakt met het houtwerk, de krul is uitgesneden en kan bijna met klei beginnen :D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit. Gelukkig is dit in een grotere schaal en kun je zodoende goed mete mesjes en beitels werken.

Realiseer me dat ik nog steeds eens achter die klei aan moet om eens mee te experimenteren

Ziet er goed uit. Gelukkig is dit in een grotere schaal en kun je zodoende goed mete mesjes en beitels werken.

Realiseer me dat ik nog steeds eens achter die klei aan moet om eens mee te experimenteren

Das inderdaad waar, zo'n krul in kleinere schaal is voor mij ook niet haalbaar. Anderzijds heb ik intussen gemerkt dat het kleien juist moeilijker is in grotere schaal, je ziet sneller details die je in het klein kunt wegmoffelen:

Laatste stand van zaken:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ongelofelijk. Dit is 1 van de redenen waarom ik (nog) niet met scratchbouw begin.
Je moet een soort meester beeldhouwer/houtbewerker zijn.
Petje af.
Paul

Back