Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je trouwens de 'gordijnen' eerst behandeld met grondverf of direct de eerste laag in kleur?
Superstrak,mooi ook in contrast met het okergeel!
......
Wat betreft het wit is de 9010 een goede optie, nadeel echter dat ik een restauratie van een walvisvaarder op de kast heb staan (erfstuk via grootvader), romp van minstens 100-150 jaar oud. Deze is écht oud 'vies' wit, met gele smetplekken en al... als ik ooit de eenhoorn er ergens in de buurt wil zetten steekt de 9010 er nog hagelwit en steriel tegen af. Ik vraag me af of ik eerst het hout met olie of iets dergelijks zal behandelen en nadien eroverheen verven met gebroken wit, in de hoop dat er vieze vlekken (discreet) doorheen zullen schijnen....zal nog wat proefstukjes proberen...
.....
Groet
Diederik
Ik ben daar ook dapper mee aan het experimenteren: het verouderen/vervuilen van een wit onderwaterschip. ...
Andy
altijd spannend om dit soort modellen te gaan schilderen, je kunt niet echt veel corrigeren dus het moet vaak in een keer goed.
maar zonder dollen, het ziet er goed uit.
Maar...... is het niet te warm om goed te kunnen schilderen, droogt de verf niet al op de kwast?
Eigenlijk zeg je het al zelf, het verschil in de twee constructies is, Dat bij een verlengde knie met daarop het ezelshoofd, de mars op de spriet rust en op de tekening van corel waar dus de extra ondermast is geplaatst zweeft de mars net boven de spriet.
Hiermee wil ik zeggen dat als je voor jou versie kiest, zou dus de mars op de spriet moeten rusten.
Mij ging het er maar om, dat de tekening correct was. Hoe het werkelijk is bij het WvH, zou ik niet weten omdat ik me daar niet in heb verdiept.