Vraagje over Tamiya WIld willy m38

Ik heb nog even een vraagje over Tamiya wild willy eerste uitgave
Zijn die banden het zelfde als Sand scorcher achter banden ??

Ben van Plan een Wild willy aan te schaffen

Groetjes patrick

Wat kan krijgen; de banden voor een Wild Willy m38?
Als je een auto koopt van 30j oud zul je wel begrijpen dat onderdelen niet meer zo voorhanden zijn; zoeken via dezelfde manieren hoe je de auto zelf wilt kopen: 2dehands sites.
Er kunnen altijd andere onderdelen passen, maar aangezien de velgen wel een 6kant hebben, maar tegelijkertijd op een groot lager lopen, zou ik eerder zoeken naar banden die op de originele velgen passen.
Of je kan de WW2 aanschaffen, dan zit je safe(er) qua onderdelen.

Zonder:(
Ik wil m wel ruilen tegen een moderne offroad .:)
Zou zonder.zijn om mee te rijden beter om in de vitrine te zetten:)

gisteren toch gekocht
alles is oke op het bandje na

foto:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Staat langs de binnenkant van de body 'Tamiya' vermeld?
Ik wil de pret niet drukken maar enkele kleine details doen mij twijfelen als dit wel de originele body is,
(montage windshield, grill, bumper, stoeltjes, ...)
de mijne is echter al een jaartje weg dus ik kan het fout hebben hoor...

Wat zijn de plannen ermee, een originele camo-paint?

Laatst bewerkt:
Staat langs de binnenkant van de body 'Tamiya' vermeld?
Ik wil de pret niet drukken maar enkele kleine details doen mij twijfelen als dit wel de originele body is,
(montage windshield, grill, bumper, stoeltjes, ...)
de mijne is echter al een jaartje weg dus ik kan het fout hebben hoor...

Wat zijn de plannen ermee, een originele camo-paint?

die bumper heb ik zelf gedaan maar die stoel twijfel ik zelf ook wel mee
ik heb nog geen idee wat ik er mee ga doen

Zoals ik al dacht, ik had nog nooit een wild willy gezien waarbij de voorruit in 1 stuk plastic aan de motorkap vastzit. Bij de echte is dit een los onderdeel welke met 2 metalen beugeltjes vastzit.
Aangezien je aangeeft dat je wilt rijden ermee is dit natuurlijk geen punt, zit er al elektro ingebouwd? Heb je al kunnen rijden?/testdraaien?hoe is de staat van de tandwielen enzo?

Ik heb zowel de 1e als de 2e gehad, en als het op rijden aankwam gaf ik toch wel de voorkeur aan de ww2, vooral qua vering&ophanging. Met de m38 heb je natuurlijk iets unieker in huis.

Zoals ik al dacht, ik had nog nooit een wild willy gezien waarbij de voorruit in 1 stuk plastic aan de motorkap vastzit. Bij de echte is dit een los onderdeel welke met 2 metalen beugeltjes vastzit.
Aangezien je aangeeft dat je wilt rijden ermee is dit natuurlijk geen punt, zit er al elektro ingebouwd? Heb je al kunnen rijden?/testdraaien?hoe is de staat van de tandwielen enzo?

Ik heb zowel de 1e als de 2e gehad, en als het op rijden aankwam gaf ik toch wel de voorkeur aan de ww2, vooral qua vering&ophanging. Met de m38 heb je natuurlijk iets unieker in huis.

ik zit nog bezig met servo's en zo moet even goede servo's vinden met goede stekkers er aan ik heb zelf de volkswagen t1 bus dat is het zelfde chassie als de ww2 die rijd ook wel lekker maar ik vond de ww1 er leuk uit zien dus daarom heb ik deze gekocht ik blijf de t1 bus wel mee rijden

ik mis ook ene beugeltje om de regelaar en de servo in te doen is dit zelf te maken ???
of kan ik dit nog krijgen ?

TamiyaBase.com | Tamiya Wild Willy 58035 RC manual

Meer dan een alu plaatje is het niet, ik zou trouwens sowieso geen mechanische regelaar meer gebruiken, dan spaar je al een 2e servo uit, veel plaats heb je toch niet.

Op deze pagina zie je de stuurservo, hiervoor heb je een 'nokje' nodig op de servohevel welke op zijn beurt past in het heveltje van de auto zelf. Dit is wel een beetje paswerk, hoever je het busje van het center plaatst... dit moet wel goed overeenkomen om niets teveel te laten wringen.

TamiyaBase.com | Tamiya Wild Willy 58035 RC manual

Meer dan een alu plaatje is het niet, ik zou trouwens sowieso geen mechanische regelaar meer gebruiken, dan spaar je al een 2e servo uit, veel plaats heb je toch niet.

Op deze pagina zie je de stuurservo, hiervoor heb je een 'nokje' nodig op de servohevel welke op zijn beurt past in het heveltje van de auto zelf. Dit is wel een beetje paswerk, hoever je het busje van het center plaatst... dit moet wel goed overeenkomen om niets teveel te laten wringen.

dankje voor de manual die had ik net nodig meganische regalaar vind ik persoonlijk makkelijker dei esc heb ik er al 2 stuk gekregen geen idee wat kaar verkeerd doe
ik krijg ze nooit meer ingesteld :confused:
ik maak wel iets waardoor het weer goed komt

Back