Bart_Banaan
Forum veteraan
Schuift 't nog wat voor mijn vote? Ik kan nog wel wat Serpent onderdeeltjes gebruiken....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en de sectieRoelof zei:Serpent heeft niets in te brengen, de stemgerechtigen zijn de 1:8 licentiehouders (sorry BartB) en de clubs
_cyclops_ zei:Die laatste regel wil je dus zo hebben denk ik :
Een nomac-licentiehouder mag (tegen betaling) altijd vrij rijden op het circuit voor de NK wedstrijd.
Dat gaat neem ik aan om de circuits waar je als gastrijder maar 3 keer mag rijden voor je lid moet worden?
M7H zei:@Nismo, 09:00 uur starten zal niet lukken, want bij de MACH (andere clubs ook wel denk) mag je pas na 10:00 uur herrie maken, en niet later dan 17:00 uur......
edit:
Cyclops was me voor.....
Roelof zei:Hoewel je kunt klagen dat er dingen veranderd moet worden moet je natuurlijk ook met oplossingen komen.
In het geval van uitbreiding en 45 minuten finales moet je ook een dagindeling in kaart brengen.
M7H zei:er komt dus bij vergeleken met het huidige tijschema in de NK
1x 15 minuten voor een kwartfinale (duur 10 minuten)
1x 15 minuten voor de langere finale van 45 minuten.....
30 minuten moet toch wel te winnen zijn.......
Zo, nu mag iemand anders even nadenken hoe we die extra rijders in de heats stoppen...![]()
Chielos zei:je moet ook rekening houden met 5 minuten warm-rijtijd!
Die opwarm-tijd is voor jou niet echt goed!!! in die 5 minuten rij jij vaak je auto in het hek!!!![]()