Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Laatste puntjes zijn in uitvoering. Ik heb de draaibassen binnengekregen en was een beetje bang voor de juiste schaal - dit naar aanleiding van de gedetailleerde tekeningen van Danny.
Uiteindelijk kreeg ik dit binnen:
En dat lijkt heel wat - totdat je ze bij iets herkenbaars plaatst (in dit geval op):
De schaal is prima - maar het is friemelig klein...
Eerste giettesten zijn niet echt helemaal goed verlopen. De mal had wat beschadigingen en de lucht kan niet overal even lekker ontsnappen. Hierdoor ontstaan luchtinsluitingen bij het gieten en vult de vorm zich niet goed.
Vanmiddag de prof-foto-sessie gehad en ruim 100 foto's in alle hoeken laten schieten. Komende dagen worden deze verder bewerkt en krijg ik ze beschikbaar. Eén is er als temp-foto alvast tussenuit gehaald en op maat gemaakt.
Het scheepje zelf is inmiddels af - de volgende stappen (bouwbeschrijving - tekeningen - doos - vulling) zijn volop aan de gang.