Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze opmerking zie ik regelmatig voorbij komen en dan vraag ik me af waarom? Je krijgt namelijk automatisch een melding als iemand je een PB stuurt, of mis ik hier iets...?Patrick,
Ik heb je een PB gestuurd
Groetjes Koos.
Piet,Deze opmerking zie ik regelmatig voorbij komen en dan vraag ik me af waarom? Je krijgt namelijk automatisch een melding als iemand je een PB stuurt, of mis ik hier iets...?
Het viel me zomaar op Koos, uitleg had niet nodig geweest hoor. (mooi woord, 'kuddediergedrag')Piet,
Je hebt gelijk, omdat ik deze opmerkingen ook regelmatig zag heb ik deze hier geplaatst, hoe noemen ze dat kuddediergedrag???Zal het in het vervolg niet meer doen
Maar mijn bericht is geen geheim hoor, ik vroeg Patrick namelijk het volgende:
Dank je Patrick en succes met de verdere bouwTekening zit in de post!!
Je krijgt namelijk automatisch een melding als iemand je een PB stuurt, of mis ik hier iets...?
maar jullie mogen wel weten dat ik eind vorig jaar gehuwd ben ....... als DAT geen reden is om de modelbouw te "vergeten" nietwaar?![]()
ook namens mij welkom terug, maar wel je foto's mooi recht plaatsen en niet op z'n kop![]()
Patrick welkom terug enne gefeliciteerd, voor deze keer zullen we je afwezigheid door de vingers zien geoorloofd verzuim dus
Je vooruitgang mag gezien worden, het want staat er netjes bij, ik zie wel dat je voor de weeflijnen lichter touw hebt gebruikt dit in tegenstelling tot Danny en de BB, zit hier zelf nog over te twijfelen, maar ik ben zover nog niet.......
Succes verder