Hallo iedereen,
hier begin van mijn eerste bouwverslag op dit forum.
Waarom de Batavia?
- kende het verhaal en had de boek ook meermaals gelezen
- heb gesmuld van de bouwverslagen hier op dit forum
- deze maand met de vrouwtje de "echte" bezocht in Lelystad
en als laatste en voornaamste reden: heb de bouwdoos als verjaardagscadeau gekregen van vrouwtje en dochter
We zijn bijna klaar voor de start! De werkplek heb ik, na afwerken van vorig project, terug gebracht tot iets dat min of meer opnieuw overzichtelijk is....
Plan tegen de muur, en nog eens rustig de inhoud van de doos bestuderen.
View media item 235396
Ik heb ondertussen de tijd gehad om wat aanvullingen te bestellen bij Kolderstok (Hans- bedankt voor de snelle levering
):
Vernieuwde spiegeldelen, 3D geprint boegornament, een aanvullende tekening tuigage en ook de prachtige standaard. Dat maakt dat ik er nu zowat helemaal klaar voor ben!
View media item 235397
wordt vervolgd..
Grts,
Patrick
hier begin van mijn eerste bouwverslag op dit forum.
Waarom de Batavia?
- kende het verhaal en had de boek ook meermaals gelezen
- heb gesmuld van de bouwverslagen hier op dit forum
- deze maand met de vrouwtje de "echte" bezocht in Lelystad
en als laatste en voornaamste reden: heb de bouwdoos als verjaardagscadeau gekregen van vrouwtje en dochter

We zijn bijna klaar voor de start! De werkplek heb ik, na afwerken van vorig project, terug gebracht tot iets dat min of meer opnieuw overzichtelijk is....
Plan tegen de muur, en nog eens rustig de inhoud van de doos bestuderen.
View media item 235396
Ik heb ondertussen de tijd gehad om wat aanvullingen te bestellen bij Kolderstok (Hans- bedankt voor de snelle levering

Vernieuwde spiegeldelen, 3D geprint boegornament, een aanvullende tekening tuigage en ook de prachtige standaard. Dat maakt dat ik er nu zowat helemaal klaar voor ben!
View media item 235397
wordt vervolgd..
Grts,
Patrick