Sleurhutje
Forum veteraan
Geen idee. Wie is die Jan van Otterloo dan?Zat Jan van Otterloo volgeboekt tot en met 2009 ? :lol:

Ten eerste gaan verhuizers niet op vrijdagavond na 20:00 uur verhuizen. Ten tweede doen ze niets met computerapparatuur tenzij ze 5x zoveel rekenen en elke vorm van aansprakelijkheid voor schade afwijzen. Ten derde zijn het gewoon boeren die geen idee hebben wat ze moeten doen (of je je computer zelf wil afkoppelen, kabels bij de monitor en computer zetten - bij voorkeur al in een doos - en zelf weer aansluiten, dan kan ik hem ook wel zelf achterin mijn auto zetten :evil

Jij snapt dat niet Kobus, iedere cent die die bespaard kan weer in de hobby gestopt :lol:
(niet dat die besparing nodig is, ik heb een vermoeden wat Sleur's maandelijkse budget voor de hobby is :rolling: )
In tegenstelling tot wat Fritsie's onderschrift altijd zei (of eigenlijk komt het op hetzelfde neer) heb ik geen geduld. Het gevolg is dat je meer kunt doen, wat meer oplevert etc. En het verhuizen is wel een must. Ferry, Burp, kobus en anderen die op ons huidige kantoortje zijn geweest, weten dat je daar niet met 6 man kunt zitten (35 vierkante meter = bio-industrie afmetingen!). De centjes zijn dus geinvesteerd in een nieuw kantoortje waar we allemaal heerlijk ruim kunnen zitten tot onze VUT (want er is genoeg om te pre-pensioenen :lolen ik weet het budget![]()
![]()
en die centen zijn lang niet zo belangrijk als de tijd , het plezier wat je krijgt in twee weekenden rijden is niet in geld uit te drukken![]()
![]()

Oh uh, bijna vergeten. Vandaag een mega-joehoe!!!

Laatst bewerkt: