Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat Jan van Otterloo volgeboekt tot en met 2009 ? :lol:
Geen idee. Wie is die Jan van Otterloo dan? :puppydogeyes:

Ten eerste gaan verhuizers niet op vrijdagavond na 20:00 uur verhuizen. Ten tweede doen ze niets met computerapparatuur tenzij ze 5x zoveel rekenen en elke vorm van aansprakelijkheid voor schade afwijzen. Ten derde zijn het gewoon boeren die geen idee hebben wat ze moeten doen (of je je computer zelf wil afkoppelen, kabels bij de monitor en computer zetten - bij voorkeur al in een doos - en zelf weer aansluiten, dan kan ik hem ook wel zelf achterin mijn auto zetten :evil:).

Jij snapt dat niet Kobus, iedere cent die die bespaard kan weer in de hobby gestopt :lol:

(niet dat die besparing nodig is, ik heb een vermoeden wat Sleur's maandelijkse budget voor de hobby is :rolling: )
en ik weet het budget :hammer: ;)

en die centen zijn lang niet zo belangrijk als de tijd , het plezier wat je krijgt in twee weekenden rijden is niet in geld uit te drukken :D :cool:
In tegenstelling tot wat Fritsie's onderschrift altijd zei (of eigenlijk komt het op hetzelfde neer) heb ik geen geduld. Het gevolg is dat je meer kunt doen, wat meer oplevert etc. En het verhuizen is wel een must. Ferry, Burp, kobus en anderen die op ons huidige kantoortje zijn geweest, weten dat je daar niet met 6 man kunt zitten (35 vierkante meter = bio-industrie afmetingen!). De centjes zijn dus geinvesteerd in een nieuw kantoortje waar we allemaal heerlijk ruim kunnen zitten tot onze VUT (want er is genoeg om te pre-pensioenen :lol:).

Oh uh, bijna vergeten. Vandaag een mega-joehoe!!! :banana: Het nieuwe kantoor is officieel opgeleverd. :D De buitenkant heeft menig één natuurlijk al gezien bij het langsrijden maar de binnenkant ziet er zo uit. Rechts achter de trap zitten een aantal lege kantoren.

nieuwkantoor1.jpg

Laatst bewerkt:
Jaja jongens de ss staat in krommenie :D

Wat een doos zeg, ben benieuwd hoe het bouwen gaat ;)

Idd was wat overtuigings kracht voor nodig , maar ben nu toch echt om :thumbsup:

@ sleur ; het onderschrift heb ik nog steeds hoor;)

Feli Fritsie :yes:

Ziet er goed uit Sleur. Lekker veel glas. We komen wel een keer het pand bekijken als het koffie apparaat er eenmaal in staat :mrgreen:

Sleur: zondag is een rustdag... dus met baja's rijden :sleepy:
verhuizen kan altijd nog :schrik:
Als jij niet gaat gaan wij ook niet ,we hebben dan geen voorraadje onderdelen :lol:

Ps ; ik heb een leuk kapje klaar voor de laatste dag met de tamtech's :grin:

Feli Fritsie :yes:

Ziet er goed uit Sleur. Lekker veel glas. We komen wel een keer het pand bekijken als het koffie apparaat er eenmaal in staat :mrgreen:
Hehe, die staat er al en hebben we vanmiddag uitgetest. Uiteraard zeer belangrijk want als ik nu van huis naar HoogTij ga, kom ik rechtstreeks langs de koffievoorziening. Niet te missen zo'n locatie. ;)

Sleur: zondag is een rustdag... dus met baja's rijden :sleepy:
verhuizen kan altijd nog :schrik:
Als jij niet gaat gaan wij ook niet ,we hebben dan geen voorraadje onderdelen :lol:
Ah, jij bent tenminste eerlijk. :thumbsup: ;) Jullie moeten maar met Peter overleggen dat hij ook zo'n bak neemt met allemaal onderdelen er in. Zondagmiddag gewoon een kraampje op HoogTij. :lol:

En mochten jullie langsrijden: Even toeteren en zwaaien he?! Ik zit best aardig met een prachtig uitzicht. Het leven van een directie-lid is zo slecht nog niet... :rolling:

nieuwkantoor2.jpg
nieuwkantoor3.jpg

O ja, over dank gesproken: BYM thank you man voor de hele mooie zender :thumbsup: Portemonee is wel een stuk lichter geworden :rolling:

Geeft niet hoor, dat Hoogtijgeld komt wel weer van pas :rolling:

(of was dit de terugbetaling voor de hulp bij het uitgraven van mijn 1:1 tijdens mijn allereerste bezoek aan Hoogtij :rolling: )

@Kobus
26640090_2.jpg

die is ook niet onbelangrijk :P

@sleurhutje

Gefeli man, ziet er goed uit, ik ben jaloers :)
Is die laatste foto de plek van onze nieuwe Scalpelbaan?

@Fritsie

Ook gefeli man, gaat zeker lukken dat bouwen.

Ik ben nu ergens bij de front swaybar inbouwen aanbeland, en heb het reuze naar mijn zin dat bouwen. Zoals philliams heeft kunnen zien is mijn woonkamer getransformeerd tot de hobbykamer :rolling:
(behalve dat het te vol is in mijn garage om nu te kunnen bouwen, is het ook nog eens te koud om daar te staan dus dat is geen haalbare kaart)

dat kost niks m8 :D

maar jij hebt wiel verbrederse toch dan maak ik wel een setje

misschien is dit wat ?

even op het kruisje klikken
Ja, dat is ook wel wat. Maar de gemiddelde snelheid ligt niet zo hoog en om nu twee uur onderweg te zijn van huis naar HoogTij. :? ;)

Dan liever zoiets. :D
sm0amY+GhwcFNAlMxo5J4w==.jpg

@sleurhutje

Gefeli man, ziet er goed uit, ik ben jaloers :)
Is die laatste foto de plek van onze nieuwe Scalpelbaan?
Nee, da's mijn kantoor. :fuckyou2: :bday:

En als je jaloers bent, kom je toch bij ons solliciteren. Kan op maandagavond in Heemskerk ook nog wel als eerste voorronde. :rolling: Alle medewerkers hebben bij ons recht op een glazen kooi (alleen sommige kooien zijn aanmerkelijk groter :hammer:).

Ik ben nu ergens bij de front swaybar inbouwen aanbeland, en heb het reuze naar mijn zin dat bouwen. Zoals philliams heeft kunnen zien is mijn woonkamer getransformeerd tot de hobbykamer :rolling:
(behalve dat het te vol is in mijn garage om nu te kunnen bouwen, is het ook nog eens te koud om daar te staan dus dat is geen haalbare kaart)
Je moet de swaybars/anti-rollbars niet monteren. Daar heb je niets aan op HoogTij. Leuk voor onroad en kunstgrasbanen maar niet voor het echte werk. ;) En zolang je geen benzine erin giet, kan het allemaal prima in de huiskamer. :yes:

BYM dit moet je even zie deze bmw rijder wordt vreselijk in de zeik genomen op een leuke manier :D

Tu.tv - Videos - La Broma del BMW

Ik zie enkelt

Lo sentimos. (lage sentimenten?)
No se ha podido (zie geen poepend 7up-mannetje?)
acceder al video (ongeluk staat al op video?)

:confused: :rolling:

Of neem je mij in de zeik op een leuke manier :rolling: ;)

Ja, dat is ook wel wat. Maar de gemiddelde snelheid ligt niet zo hoog en om nu twee uur onderweg te zijn van huis naar
Nee, da's mijn kantoor. :fuckyou2: :bday:

En als je jaloers bent, kom je toch bij ons solliciteren. Kan op maandagavond in Heemskerk ook nog wel als eerste voorronde. :rolling: Alle medewerkers hebben bij ons recht op een glazen kooi (alleen sommige kooien zijn aanmerkelijk groter :hammer:).

Je moet de swaybars/anti-rollbars niet monteren. Daar heb je niets aan op HoogTij. Leuk voor onroad en kunstgrasbanen maar niet voor het echte werk. ;) En zolang je geen benzine erin giet, kan het allemaal prima in de huiskamer. :yes:

Twee uur onderweg?

Zijn er geen hopups voor die karren te verkrijgen/verzinnen/bouwen/monteren? (doorstrepen wat nvt is)

Zit er ook een dim-stand op dat glas?
Soort van LCD materiaal, in glas verwerkt.
Kan je traploos het zicht verminderen, van doorzichtig tot blind dus.

Ik hoorde dat eerder ook al, van die sway bars, is Hoogtij te ruig soms voor die antirollbarren?

Inrijden doe ik hier voor de deur denk ik, dus dan komt het wel goed uit dat ze er nu wel inzitten :P
Theoretisch gezien zou ik nu kunnen gaan tanken .......
Denk alleen dat die slangetjes nog ergens op aangesloten moeten worden, maar die onderdelen liggen nog ergens :rolling:

Laatst bewerkt:
????????? vreemd als ik op die link klik doet ie het gewoon :(

het is te gemakelijk om jou zou in de zeik te nemen op zo een manier
ik denk dat niet gaat gebeuren :puppydogeyes:

of wel :lol:

Twee uur onderweg?

Zijn er geen hopups voor die karren te verkrijgen/verzinnen/bouwen/monteren? (doorstrepen wat nvt is)
Die dingen worden nu nog gedoogd maar mogen niet meer echt op de weg. Dus je kan kiezen: Of max. 16km/u of van de weg geplukt worden vanwege niet gekeurd (zoals je in de advretntie kunt zien heeft die *** de APK/keuring laten verlopen en nu is het dus gemotoriseerde schroot :evil:).

Zit er ook een dim-stand op dat glas?
Soort van LCD materiaal, in glas verwerkt.
Kan je traploos het zicht verminderen, van doorzichtig tot blind dus.
Nee, hebben we wel naar gekeken maar daar hing een aardig prijskaartje aan. En omdat de kosten al iets uit de hand waren gelopen, zit er nu gewoon HR++ glas met extra coating in. Maar dat glas hebben we wel in onze handen gehad, zowel doorzichtig naar zwart als doorzichtig naar melkwit.

Ik hoorde dat eerder ook al, van die sway bars, is Hoogtij te ruig soms voor die antirollbarren?

Inrijden doe ik hier voor de deur denk ik, dus dan komt het wel goed uit dat ze er nu wel inzitten :P
Theoretisch gezien zou ik nu kunnen gaan tanken .......
Denk alleen dat die slangetjes nog ergens op aangesloten moeten worden, maar die onderdelen liggen nog ergens :rolling:
TTIWWOP

Zo Fritsie,die FG heb je inderdaad snel kunnen verkopen,toppie man :thumbsup:
En hierbij dus ook van mij de felicitaties voor je nieuwe aanwinst,
heel veel plezier met het bouwen ;)

Ziet er zeer luxe uit Sleur dat nieuwe kantoor,hier mogen jullie zeker trots op zijn :D ;)

De weersvoorspellingen voor komende zondag zijn zeer goed,dus het zal wel weer een groot feest gaan worden op Hoogtij :D:celebrate:

@ Bym

Zullen je buren leuk vinden als je daar in de straat met die HPI knalpijp gaat rondrijden :help: ;)

Gewoon doen uiteraard :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back