Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het eten, rond 19.00 denk ik of iets later

En de baaninzetters dan? Wij doen er alles aan om de jury te beinvloeden, kopen een electro-indoor, een HPI Baja, verkopen de FG, enz. enz. maar om er nu ook nog een sleurhut bij te gaan kopen ;):rolleyes:
Die hebben hun sporen sowieso al verdient door de ellende van de rijders telkens maar weer op te moeten knappen. Dus dat zit wel snor.
Tsja, ik verwacht van de baaninzetters... :lol: ;)

Ik heb liever een dame Bitterballenwinterfuncompetitiebeker :rolling:
Zorg ik ervoor dat als jij een beker wint, een gat onderin zit. :p :roll:

hoi weet er iemand of er toevallige een rc beurs is in het land maak nie uit waar :(

Ik kan pas om 20.00 van huis ;)

@ phil ,Anders ga je eerst ff langs BYM anders rond de klok van 20.00 met ze tweeen

en om half 5 audifan ff bellen of de SS binnen is

Baja ss is binnen :thumbsup: :lol:

vanaaf ff ophalen met phil :worship:

Is goed Phil, ik zie je zometeen.......

@Fritsie

Pas je dan wel je OnderTitel even aan?

LOL

Baja ss is binnen :thumbsup: :lol:

vanaaf ff ophalen met phil :worship:
Nou, alvast gefeli met je joehoe. :banana: Het duurde even om je te overtuigen, maar uiteindelijk toch gelukt. :D ;)

Nog geen 2 stuks ophalen :nooo:
Ah, da's nou jammer. Maar zoals ze in de Roosvicee-reclame zeggen: bgeY3hIHiqk[/media] wel goed, schatje... :lol: ;)

Tjong jonge,iedereen aan de baja's. Nitro raakt zwaar ondervertegenwoordigd. Slechte zaak. :D
Nee hoor, zo knallend de berg op baal ik er best wel van dat mijn Ravage nog niet rijdt. :evil: Ik zou hem graag elke keer meenemen want met zo'n nitro kun je nog gekker doen dan met een Baja 5b (nauwelijks voor te stellen, maar wacht maar af).

Laatst bewerkt door een moderator:
Uhhhh tis anders niet zo dat ik nog 160 euris in me zak heb hoor :rolleyes: ;)

Die FG-MT verkoop bracht je de Baja, de rest zal nog ff moeten wachten dus :P

Wel snel verkocht trouwens je MT
banana.gif

En top van je Signature :rolling:
Zal wel wennen zijn nu je "aan de andere kant" staat :rolling:

@philliams

Succes met de verkoop, bijna zonde om die zender te verkopen he :)

@fritsie, gefeliciteerd met je baja , daar ga je een hoop plezier van hebben :cool: :D eindelijk bij de echte mannen club :mrgreen: :thumbsup:

phil; jullie hadden er juist wel 2 moeten halen had je er 2 voor 1500 E :cool:

sime : nitro blijft er altijd wel bij ,al merk ik dat ik toch liever met de baja rond scheur :rolleyes::cool:

fritsie ; ik hoop dat je wel nog 30 E over hebt,voor de benzine ;)

Zondag weer mooi weer .................................:music::thumbsup:

Nope dit weekend en volgend weekend ben ik niet van de partij. Te druk met verhuizen van onze inboedel (van kantoor). ;) Kijken of we nog ergens een 1:18 baantje kwijt kunnen op de eerste verdieping (ca. 400 vierkante meter ongebruikte kantoren waarvan één ruimte 40x6 meter 8O).

Laatst bewerkt:
Nope dit weekend en volgend weekend ben ik niet van de partij. Te druk met verhuizen van onze inboedel (van kantoor). ;) Kijken of we nog ergens een 1:18 baantje kwijt kunnen op de eerste verdieping (ca. 400 vierkante meter ongebruikte kantoren waarvan één ruimte 40x6 meter 8O).

Zat Jan van Otterloo volgeboekt tot en met 2009 ? :lol:

Zat Jan van Otterloo volgeboekt tot en met 2009 ? :lol:

Jij snapt dat niet Kobus, iedere cent die die bespaard kan weer in de hobby gestopt :lol:

(niet dat die besparing nodig is, ik heb een vermoeden wat Sleur's maandelijkse budget voor de hobby is :rolling: )

Jij snapt dat niet Kobus, iedere cent die die bespaard kan weer in de hobby gestopt :lol:

(niet dat die besparing nodig is, ik heb een vermoeden wat Sleur's maandelijkse budget voor de hobby is :rolling: )

en ik weet het budget :hammer: ;)

en die centen zijn lang niet zo belangrijk als de tijd , het plezier wat je krijgt in twee weekenden rijden is niet in geld uit te drukken :D :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back